30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Hemulen, det låter som att det skulle kunna dra igång när som helst, spännande! Hos oss blev det ingen "2barnschock" alls faktiskt. Men en undrar/inser ju hur mkt tid man faktiskt hade med bara ett barn...
Hemulen, det låter som att det skulle kunna dra igång när som helst, spännande! Hos oss blev det ingen "2barnschock" alls faktiskt. Men en undrar/inser ju hur mkt tid man faktiskt hade med bara ett barn...
Jossan, T var 1 år 9 mån när L föddes och vi var hemma alla fyra från lillan var 3 till 10 mån (då började jag jobba). Så jag gissar att mina erfarenheter inte hjälper dig så mkt Jag tyckte iaf det var enklare med tvåan, då kan man ju det där med bebisar Att vara ensam hemma med bebisen blev plötsligt synonym med egentid
Kaz, kul med leende! Och vad fort tiden går
Tjoho, jisses vad fort det går Stramalj, eller vad tycker du?
Jossan, så tufft Skickar en stor varm kram och förhoppningar om att det ordnar sig till det bästa. Tack o lov att du har bra vårdstöd/koll nu. Jävla skit-BM som gjort UL tidigare. Hon borde ju få en varning el.dyl. Oavsett om allt ändå blir bra, eftersom hon borde ha kunnat se varningssignalerna. Och absolut bemött er bättre.
Hjärtligt välkommen Gabi! Vilken vecka är du i?
Välkommen rödhaken! Och grattis!
Vi4, hur mår du nu?
Snowgirl, men se där! Vilken surpris deluxe! Ett litet grattis från mig också
Och jag tycker inte att du, med er historia, behöver ha minsta "dåligt samvete" el dyl att det (eventuellt) gick så lätt nu. Kram!