• Mosing

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Tänker på Jossan och Stramalj idag, hoppas alla svar är positiva!

• Mosing

Stramalj, Lakritsfabrikens liquorice fudge är mitt heta tips då till en finsmakare som du *slickar sig om munnen*

• Mosing

Vi4, det glädjer mig iaf att läsa att du tagit Lergigan till ditt hjärta Önskar att du kan få en riktig räkmackegraviditet nu

Jossan, ha det underbart på semestern!

• Mosing

Hemulen, men så kämpigt Krya på dig omgående!

Stramalj, nä du jag jobbar sedan snart tre månader Sitter ju i närheten av dig (tror jag iaf), vi kanske borde styra upp en 30+-lunch här i city? Galia jobbar ju också här (ett tag till iaf).

• Mosing

Elsis, grattis! Och så bra att ni känner till kromosomen i förväg, ni verkar ha en bra inställning till det

• Mosing

Vi4, förstår till fullo att du är nervös. Har tyvärr inga erfarenheter att bidra med. Kommer dock att bidra med tumhållning Kram och lycka till

• Mosing

Vi4, hurra för KUB-resultatet och en perfekt liten krabat där inne! Jag tycker planen låter finfin. Attans med blödningen, men jag håller med de andra om att det låter som sköra slemhinnor. Blöder du fortfarande?

• Mosing

Hemulen, jag som "värkt" ut bebis två ggr tycker inte att det är nåt att rekommendera... Hoppas att det oavsett metod blir en bra förlossning för dig!

• Mosing

Uppi, välkommen! Beklagar det ni behövt uppleva Grattis till graviditeten, hoppas innerligt att det inte blir några problem. Vet ni om kromosomavvikelsen är ärftlig? (Kanske dum fråga, men jag vet så lite om detta...)

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8