• Mosing

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Lycka till Kaz!!!

• Mosing

Vet inte om jag presenterade mig...? Jag kom in 2009 tror jag, i kämpartråden men blev ganska snabbt gravid ändå. Har en son (T) på snart 3 år och en dotter (L) som är nyss fyllda 1 år.

• Mosing

Bra jobbat Kaz!!!

Vi4, kramar till dig. Extra tufft såklart när du är solo nu Har du möjlighet att åka till en gynakut för en koll?

Stramalj, hur mår S?

• Mosing

Vi4, usch så jobbigt du har det Men tumme upp för fina kollegor, och söte E!

• Mosing

Kaz, det låter som att det kommer gå fint när ni kommer hem. Härliga storasyskonen!

Vi4 (och alla andra), jag älskar att läsa de längre inläggen! Är själv dålig på det eftersom jag bara skriver från mobilen. Jag tycker snarare att det är när man aldrig skriver ego-inlägg som man borde få dåligt samvete Fast jag tycker inte att man ska ha dåligt samvete för nåt här i tråden!

• Mosing

Välkommen hem Jossan! Oj vad tiden går fort, ni åkte ju nyss Hoppas det ser bra ut på torsdag, håller alla tummar jag har

• Mosing

Jossan, men va f-n, fick du henne igen?! Jag trodde också att det skulle göras av ngn från Huddinge Är din bm på samma ställe som du gör UL? Tycker inte du ska nöja dig med detta, om du orkar ta fajten alltså. Tycker absolut du ska få tydligare besked. Kramar

• Mosing

Uppi, grattis i efterskott! Låter som en mkt jobbig tid för dig Jag blir oerhört rörd av dina tankar kring lilla dottern. Tycker du ska hålla fast vid den tron om det ger dig tröst, det låter väldigt fint. Stor varm kram till dig.

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8