30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Hemulen, oskönt
Hemulen, oskönt
Uppi, så oerhört ledsamt!!! Fy fan för ett sent avbrytande TILL. Hur mkt ska en människa behöva ta? Vet att inga ord tröstar, men skickar en varm kram. Är väldigt ledsen för er skull
Uppi, tänker på er Hoppas att ni får ett bra samtal hos kuratorn idag. Usch så tufft
Kate, skönt att höra att det såg fint ut.
Uppi, mer kramar till dig. Förstår till fullo att ni vill hålla er undan. Jisses så jobbigt. Men det låter ju som att det finns ett litet hopp. Hoppas morgondagen går bra. Och att du får sova i natt.
Snow, kramar till dig också!
Jossan, jag förstår också att du är ledsen. Man kanske inte är sitt starkaste jag när så mycket annat är osäkert och oroligt med bebisen just nu. Att sambon skulle få sova kvar på BB kändes mycket viktigt för mig också. T hamnade visserligen på neointensiven, och då hade de precis infört på SÖS att föräldrarna om de ville kunde sova i samma korridor. Men jag var kanske inte helt med i matchen känslomässigt, för det bekom inte mig att vi inte kunde rulla med oss T till matsalen el dyl. Och jag tyckte det var rätt skönt att få sova själv Jag tycker det låter som att ni kommer få bästa möjliga omvårdnad oavsett vad som händer, och jag tror att de kommer att göra sitt allra bästa för att hela familjen ska ha det bra tillsammans. Blev lite tårögd när jag läste att du får flyga helikopter hem. Kramar!
Johlinn, det är klart du ska fokusera på Uppi, om hon vill och det skriver hon ju. Du har erfarenheter som kan vara till stor hjälp och jag förstår att du vill dela med dig. Även jag läser gärna. Kramar till dig!
Uppi, tänker mycket på er. Har inga kloka råd, så jag skriver inte så mkt... Men läser också mer än gärna om dina funderingar och skickar kramar! Vansinnigt svårt för er, hoppas ni iaf kan komma till ett beslut som känns rätt för er båda. Och såklart håller jag tummarna för mer positiva besked av undersökningarna. *kramar om*
Ankin, välkommen och grattis!
Vi5, "Nejlika får en lillasyster" (el nåt sånt), men den kanske också är för yngre...
Uppi, så fruktansvärt tungt beslut att ställas inför. Oavsett vad ni väljer eller hur dina funderingar går ska du känna att du kan ventilera allt med oss, ingen kommer döma dig här. Varje barn i minneslund är ett för mycket... Varma kramar!
Vi5, det glädjer mig oerhört att läsa att du oftast är lycklig nu!
Johlinn, kram!
Snowgirl, beklagar missfallet Stor kram!
Vi5, det låter som ett mycket bra sätt att hantera sorg och samtidigt leva vidare. Jag önskar er verkligen all lycka nu och framöver!