• Mosing

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Vi5, så intressant info! En anledning att glädjas över att ha fått föda fram två st 4 kg+ bebisar i vecka 42 låter det som Håller med de andra om din situation, och ärligt talat säger jag skit i studenterna - de klarar sig ändå. Ta hand om dig och bebis, vi vill inte att du ska vara helt slutkörd när det är dags. Kram!

• Mosing

Uppi, stor varm kram! Tycker det låter som att bearbetningen går åt rätt håll.

• Mosing

Elsis, suck för svärmor... Mina föräldrar kom på besök kl 9 på morgonen när lillan var 2 dgr, utan att ringa innan. Mamma blev så stött av att jag sa att de gärna hade fått ringa innan att hon höll på att vända i dörren. Det är inte alltid lätt med släkten...

• Mosing

Resande, oj oj oj vad tufft det låter Vilken vecka är du i? *guldfiskminne* Himla bra att du iaf är sjukskriven 100% nu!

Jossan, låter jäkligt tufft för dig också! Klokt att sluta med amningen, och skönt att det är lite bättre med stortjejen. Inte behöver du lägga tid på att läsa ikapp, dyk bara rakt in igen när du har tid och ork! Kram

Rödhaken, grattis till lyckat RUL!

Kate, jävla skit-illamående Kräks Lider med dig! Hoppas krä(n)k-känslan går över snart

Asap, jag är också åter på jobbet denna vecka. Tyckte det hade känts lagom att gå hem när jag tränat klart på gymmet på jobbet i morse... Oskyldig

• Mosing
    Resande skrev 2013-08-20 10:45:13 följande:
    Klart det var lagom arbetsdag efter gympass. .  

Ja eller hur! Cool

Just ja, v. 35 var det. Några veckor till då, sen får bebben komma ut och leka med brorsorna! Är de otåliga?
  • Mosing

Vi5, men H E R R E G U D vilka, ja vad ska man säga, besvär låter så smått... Är det inte dags för dig att bli sjukskriven 100% NU?! Jag hade inte pallat en dag, kan jag lova. Helt uppriktigt och i all välmening: släpp jobbet (åtminstone)! Jag kan lova att jorden kommer att fortsätta snurra för studenterna. Stooor kram och all styrka till dig!

• Mosing

Kaz, klart du ska söka! Jag sökte nytt jobb när L var en månad gammal och sa att jag kunde börja 8 månader senare. Och fick jobbet

Vi5, hoppas du inte tycker vi är för tuffa mot dig! Och att du inte slutar dela med dig av hur du mår här för att vi skäller på dig I övrigt kan jag bara instämma i alla andras kloka argument och "hejarop" till varför du bör ta det betydligt lugnare nu. Stooor kram!

• Mosing

Vi5, hur gick det med tjänsten du sökte förresten - fick du den? Det har säkert diskuterats (och gratulerats!) men jag minns inte...

• Mosing
    Resande skrev 2013-08-23 10:51:22 följande:
    Blä- ändå högre tryck ( nya blodprov ska lämnad) och bebis som legat ruckbar i veckor har åkt upp och är rörlig. Jag som har mer ont nedåt och trodde han borrat ner sig, haha så fel man kan ha!

Segt! Fixerade sig de andra? (Mina gjorde det inte)
  • Mosing

Resande, jo man vill ju gärna att de åtminstone ska ligga åt rätt håll när det närmar sig slutet! Mina har snurrat som attan in i det sista, men alltid haft huvudena neråt (och då spelar det ju ingen roll egentligen). Hur kommer det sig att ni ska göra TUL? Har det att göra med alla dina "besvär"?

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8