• Mosing

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Stramalj, hej vad det går - snart v 12! Kommer ni titta in på den lill* i morgon tror du? Skönt att illamåendet är bättre

• Mosing

Firren, när du nämner det så... Jag kände mig jättetorr i ögonen i januari vill jag minnas (och såg lite suddigt). Slutade amma 9 december. Nu är det bra igen

• Mosing

En fråga på tal om mens: kan lutealfasens längd ändras efter graviditet?

• Mosing

Tack för era tankar. Egentligen spelar det väl ingen roll, men min nya mens-app säger ju att jag går flera dagar över tiden (tyckte jag kände ÄL tydligt). Vi får se hur det blir framöver När man inte försöker bli gravid är det ju förresten skönt med en 38-dagarscykel har jag kommit på

• Mosing

Resande, jag är så glad för er skull! *lite tårögd så här på morgonkvisten*

• Mosing

Resande, ni har ju inte haft bara räkmackor heller. Eftersom en familjs graviditet inte påverkar en annan familjs möjligheter så har man ju ingen anledning att ha dåligt samvete iaf Men visst önskar man ibland (eller ofta...) att det fanns lite mer rättvisa i barnaalstrandet!

• Mosing

Läste i min dagbok vad jag skrev för ett år sedan i morgon. Blev illamående direkt... Inte redo för fler barn än alltså Idag har vi haft ettårskalas för världens finaste lilltös

• Mosing

Men nej, Vi4! Skit skit skit. Gissar att du ska in och kolla direkt nu på morgonen? Tänker på dig och önskar av hela mitt hjärta att allt är som det ska ändå. Kram!

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8