juni: Hmm, som jag läste texten så verkar faran vara när mamman har GBS utan att det upptäcks - och även då en ganska liten risk. Men om du är orolig borde du nog ta och ringa MVC och prata med din BM.
Tilda: Så ledsamt med kompisen

. Och vad jättejobbigt att tabletterna inte hade någon verkan alls.
Tycker också att du ska prata med din chef oavsett om hon fortsätter sura eller inte - men att du försöker göra det när hon är på bra humör.
Aigee: Hoppas att huvudvärken ger med sig helt nu. Fortsätt äta ordentligt och försök hinna med att ta hand om dig.
Ego: Första dagen på nya jobbet gick bra. Bara halva barngruppen är där denna vecka, så det blev en mjukstart - men en massa info och rutiner som gör att det snurrar i skallen ändå. Killarna hade haft det bra på förskolan - men Lucas hade bara sovit en halvtimme på förmiddagen och ingenting på eftermiddagen

- så jag har haft två väldigt "lättstötta" och trötta pojkar här i kväll. Maken är kvar på jobbet och firar av en kollega som slutar, så jag tog den lätta vägen och beställde pizza till middag

. Lucas somnade vid matbordet tjugo i sex, vaknade tjugo i sju och somnade om efter en flaska välling. Gabriel somnade så fort vällingen var slut, sagan läst och tänderna borstade.
Det vore verkligen skönt om båda barnen sov lugnt hela natten och inte vaknade innan sex imorgon bitti, men det är knappast troligt. Vi håller på att göra om det största sovrummet till killarnas rum, så igår flyttade vi ut alla våra möbler in i det rum som ska bli mitt och makens. Naturligtvis sov Lucas väldigt ryckigt i natt, och Gabriel har den senaste veckan vaknat strax efter halv sex - imorse redan kvart över fem. I dag har målaren varit här och tapetserat - och naturligtvis var maken tvungen att redan i morse tala om för G att han ska få flytta in där imorgon - så chanserna till "sovmorgon" är ganska obefintliga tror jag

.