bluegrass skrev 2010-08-16 07:57:45 följande:
Pregga- vilken idiot! Förstår att du blir arg! Spännande att det är så nära nu. Mysigt med hicka!
Tilda- stackars dig! Himla jobbigt med så tidig foglossning! Jag fick v 17 sist, men då hade jag tränat rel hårt fram till dess. Efter det slutade jag med all träning och då gick det över nästan helt.
Själv är jag i v 8 och mår bra. Lite orolig för att jag har så få symtom, men hade nog inte det sist heller.
Tack...jo han e en riktig idiot aså...jag har ju skrivit en egen tråd om hela min situation å folk tycker det e förvånande att jag ens haft tanken på att låta han vara med, men nu e det nog.
Milla C skrev 2010-08-16 10:05:40 följande:
Tilda: Stackars dig som har så ont
.
juni: Precis som Assar skrivit så är det definitivt inte så roligt med ett syskon att man inte kan somna
.
Pregga:Fy, vilken karl
! Förstår att du inte vill ha honom med dig när det är dags. Finns det någon annan som kan följa med dig in?
Bluegrass: Jag hade inga symtom alls i vecka 8 när jag väntade G. <när jag väntade L mådde jag nog lite illa, men då var jag mest trött.
jo jag ska ha med min mamma in å vi kommer be om full sekretess så han inte kan komma. aså jag pratade med Fl nu då jag hade värkar fr igår em fr ca kl 18.00-04.00 imorse ca , kunde inte ens sitta upp pga smärta i ryggen å idag v ar det hux flux borta -IGEN. behöver jag säja att det e liiite jobbigt?!
aså jag älskar att vara gravid å detta e min sista gng så jag njuter av det, MEN då tycker jag värkar i så många timmar e onödigt, känns ju som om man blivit påkörd av en buss......men men jag vet vad jag får när det e dags...min älskade å mkt efterlängtade prins.
Inatt hände ngt konstigt, jag fick ett jäkla mutthugg, aså det gjorde så fruktansvärt ont, å så rann det till ngt grönt? ursäckta detaljer, men jag undrar så va det var? för det var inte vatten....