Milla C skrev 2010-08-14 21:32:05 följande:
Det lät faktiskt typ "plopp" när vattnet gick när jag hade värkar med Gabriel
. Då beställer vi ett sådant till dig i morgon bitti efter en skön natts sömn tycker jag
.
hahaha jaså? hm..ngt jag reagerar på är att ibland när det hugger till i muttan så känns det som en "knäpp" eller när jag ska kissa så kan den komma med, vad sjutton e det? haha ja tack, den beställningen tror jag gärna på :) haha va gulligt
Piggley Wink skrev 2010-08-14 22:21:15 följande:
jag börjar fundera på om det där med två barn är överreklarmerat
. Idag så sover systersonen (8 år) över här och H avgudar honom. Hon kunde därför inte somna utan bara varvade upp sig mer och mer i två timmar! Helt hopplös! Till slut fick jag hålla fast henne i sängen så hon låg still, när hon slappnade av så kunde jag släppa och hon somnade direkt. Systersonen lade sig, läste lite och somnade sedan. Hoppas det blir lättare med egna barn så att de inte blir så laddade av att någon annan sover över...
Pregga: Håller återigen tummarna för en god natts sömn och sen en bebis
tack tjejen, ja det hoppas jag med nu...känns lite ....hm...onödigt med alla värkar om det inte tänker dra igång.
sömn, ja vad e det?! haha har inte kunnat sova riktigt på en vecka nu tror jag det är..hoppas på antingen det inatt eller RIKTIGA värkar, tänk att man längtar efter smärta....hur låter inte det, hahaha