Gladhannapanna skrev 2010-08-17 12:53:21 följande:
Pregga: Att han bara kan med!!! Bra att du håller den konflikten på avstånd just nu, du har bra mycket viktigare saker att lägga energi på!
Men jag blir mest fascinerad över att du inte fått din prins än med tanke på hur envetna värkar du haft!
ja fattar du??? jag blev helt ställd sen fly förbannad!!! jag pratade just med Fr å han har inget att hämta där, dom står bakom mig till 110%. jag kommer få ett enskilt möte med dom sen för att signera faderskapet, å man kan erbjudas samarbets samtal men det e frivilligt.
har du fött han än?? eh-IDIOT!
ja jag e med förvånad å trött, men har en tid på tors till bm å ska då kolla hur det ser ut nertill, om jag öppnat mig mm, å så blir det ev hinnsvepning, å kanske prat om igångsättning vilket jag helst inte vill.
men då är jag i v 41 så....måste ju..
Milla C skrev 2010-08-17 13:05:41 följande:
Pregga: Jösses, vilken karl. Bra att du sa till honom att allt ska skötas via FR. Han lär ju få reda på genom dem när du fött din prins. Tycker definitivt att han har förbrukat all rätt att "kräva något" ifrån er.
ja saken e denna, fast han hotat mig med-ska snitta halsen av dig osv, så erbjöd jag honom ändå att vara hos mig den första tiden för att bonda till vår son, jag sa det.du kan sova här första tiden med bebis på ditt bröst, du kan ligga brevid när jag ammar så ni får kontakt osv....å hans data går före hans son,s fl.
eh, där tog även mitt tålamod slut. Men han lider av hybris å har fått för sig att mitt intresse ligger i han som man, hahahaha MAN?? eh nej, men det låg ett intresse att han skulle bli far till vårt barn.
som sagt, pratade just med Fr å han har inget att säja till om. skönt aså...han får veta när han e född genom att Fr kallar honom att signera faderskapet å det kan ta mellan 1-2 månader efter att han e född. å även efter det så har han inget att säja till om. jag får dessutom ensmam vårdnad direkt....
hm, jag ska länka till min tråd om ngn är intresserad....
Tack alla ni goa för stöd...det betyder så mkt