30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Poison: De säger ju att det inte är ovanligt med små blödningar vid tiden för att man egentligen skulle ha haft mens. Nu är du så långt gången men efter som du sa vecka 21 så tänkte jag ändå på det.. Eftersom bebis i magen sparkar och lever om vet man i a fall om att h*n är kvar. Du skrev att du hade en blödning i vecka 14, vet du varför du hade den? Visst är det typiskt att sådan ska hända en helg men om du är orolig skulle jag nog ringt till förlossningen i a fall. Förklara läget och att du bor långt bort men att du skulle behöva lite råd om hur du ska tänka. De vet ju vad som ev kan vara vanlig orsak när ngn är i samma vecka som du.När du var på stora UL, sa det ngt om hur bebis låg i magen som ev skulle kunnat varit orsak till denna blödning? Om du blödde i vecka 14 efter sex kan det ev tyda på känsliga slemhinnor tänker jag..
Jag är ingen läkare och har inga egna erfarenheter, men det finns ju de som blöder då och då under hela graviditeten men ändå resulterar med en liten bebis.. Hoppas blödningen håller sig borta och bebis sparkar lika starkt som innan. Kram