Inlägg från: chiqita |Visa alla inlägg
  • chiqita

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Tack för kommentarer om sovtid. Sova tills han vaknar fungerar inte mer då han är omöjlig att få i säng i så fall. Tidigare har det dock gått bra men jag antar att det är en ny fas.
    I måndags minskade de i a fall till 1,5 timme och nattningen gick mycket bättre.

Elsis. Jo igår var det iiiiskallt men idag har det hållit sig på -2 omkring. Fårhoppas ni inte får den kylan till er. Skönt att ni kan elda i a fall.

Kate: oj, 9 dagar! Då är det ju nääääära nu

• chiqita

Vi har aldrig behövt fundera på Kub då vi också har en annan risk för kromosomfel. Vi har gjort mkp med alla tre och första gången blev det ju sen abort. Ett tungt men påtvingat beslut och hur tungt det än kändes att genomgå har vi inte ångrat det. Det fanns inga alternativ i vårt fall.
    Men inga svar är rätt eller fel. Utgå från vad som känns rätt för er.
    Kram

• chiqita

Ego: i går tog jag bort staven, så nu kan väl egentligen något hända, när som helst om kroppen hittar sig själv igen

• chiqita

Galia: tack. Känns spännande detta. Har avlägset, bekanta molningar i magen så jag hoppas ju att det är på gång att kroppen håller på hitta tillbaks. Trodde dock inte det skulle märkas på något sätt så här snart. Dessutom var gårdagens mys ännu trevligare så helt klart att något ändras i kroppen Hoppas så klart att det innebär att vi slipper samma kamp som sist.

• chiqita

Gabi: ja du, har i så fall gått galet fort.. Omöjligt är det väl inte då jag läst om andra som plussat innan ngn mens. Tror oavsett inte att det kommer gå fort att bli gravid, men det är ju kul om kroppen fattar jargongen den här gången

• chiqita

Snow: mutor kan behövas ibland. Säger de inte att man ska belöna i stället för att straffa. Då låter popcorn som en bra belöning tycker jag

Vi5: hehe.. Bra att du hoppas, själv vågar jag inte. :-P

• chiqita

Jossan:  Vilken resa ni fick gå igenom, men så skönt att hon mår bra idag. Undrar som Kasperina om ni fått ngn teori på varför hon inte rörde sig, var det för att hon satt fast under revbenen? Kram!

(¯`°? Vår snutta kom 2/7-09, lillebror 2/4-2012.. *kärlek* ?°´¯)
  • chiqita

Klart du är välkommen Nr2! Gör dig till känna när det känns bra för dig själv. Och grattis här med!

Psst, fler att glädjas för i kämpartråden idag

• chiqita

Grattis mosing!!

Själv är jag (sken)gravid. Så många ggr jag fått springa på toaletten idag. Hänt massa i kroppen sedan jag tog ut staven, molar och drar i magen så nu är jag visst mitt gamla jag igen, dvs Hormonstinn

• chiqita

Mosing: haha, nej jag är så sken jag kan bli. Enbart en vecka efter jag tog ut staven finns det väl ingen seriös chans.
    Tror inte på något annat. De säger ju att mens brukar komma 3-4 veckor efter uttag så det är bara att leva med hormonerna och göra det bästa av situationen :-P

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8