30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Stramalj: diggade verkligen det du skrev om fen som kommer på natten. Tror du att man måste vara gravid eller kan hon komma ändå?
Anders vill ju ha en trea framöver men jag vill inte vara gravid igen. I o med att våra ärftliga risker för kromosomfel ökar med åldern och de naturliga med.. Därtill kan vi lägga till en stor portion illamående och massiva foglossningar..
Agnes menar att man kan köpa bebisar eller trolla fram dem med en trollstav. Tja.. Hon har ju nästan rätt, men med den trollstaven kommer ju en graviditet
Vi5: bra bm!!! Se nu till att släppa allt och gå hem.
Uppi: i bland när jag läser dina inlägg vill jag bara ge dig en stor kram irl. Men du hade förmodligen bara blivit rädd om en vilt främmande kvinna kom hem till dig och kramade om dig Samtidigt finns nog inga kramar i världen som kan bota din stora sorg, som är helt oförklarligt att du ska behöva gå igenom två gånger. Jag hoppas verkligen att du har personer runt om dig som kan stötta dig och finnas där när du behöver. Dock är det nog sant att det är viktigt att komma tillbaks till vardagen med jobb och allt det innebär. Men tänk på det i morgon, eller när det känns liiite lättare att tänka på det. Kram!
Elsis: oj, det närmar sig nu. Känner ni er redo?
Resande: jobbigt med mer huvudvärk. Hoppas besöket hos bm går bra.