Kaz: Håller med om att det låter som ett helt fantastiskt projekt. Tror inte detta blir lika stort då men hoppas i a fall att det kan hjälpa lite.
Låter det konstigt att jag sedan jag startade det här projektet känner mig lite mer närvarande i livet. Som att jag kan ta vara på och njuta av livet på ett annat sätt.
Måste bara dela med mig av en av mina absoluta favoritbilder av Hugo och vår au-pair Joy. (han var sjuk då och efter många försök somnade han till sist hos Joy..) Den är från September men han ser ju helt annorlunda ut i dag. Då var han mer bebis och nu är han ett liten pojke som börjat sin resa mot att bli en egen individ, trotsa och testa gränser både hos sig själv och oss andra.
Just nu hoppas jag bara mer och mer att jag får möjligheten att uppleva bebistiden en sista gång och att det är en tid som jag kan njuta lite mer av än vad jag klarade med Hugo.
Agnes sa förresten idag. "Jeg syns vi ska skall ha to bebisar till, fast ikke nå på en gang... *tankepaus* Eller også en nå och en til etterpå, men då må du spise mer mat mamma. Bebisen spiser ju din mat och då må du spise mer så att du kan få to bebisar"
Haha... Ja tänk vad tankar som föregår i de små huvudena