Lena: Hade inga sammandragningar så tidigt vad jag kan minnas, men jag hade mycket mer sammansdragningar andra graviditeten än första iaf. Klart att allt som hänt de senaste dagarna kan påverka.
Bra att ta ett ordentligt snack med mannen angående alkoholen. Helt enkelt inte OK att utsätta dig och barnen för det.
Frk Kanin: Håller verkligen tummar och tår för er! Förstår att det är otroligt jobbigt att "alla andra" blvit gravida och snart ska ha sina små.
Ego: Sökte två jobb igår - ett som ingenjör och ett som förskollärare (fast eg är jag ju fritidspedagog). Ingenjörstjänsten är som Teknisk dokumentatör via Manpower och verkade nästan som klippt och skuren för mig
. Förskollärartjänsten verkade också riktigt spännande, med Reggio Emilia-inriktning (arbetade på en Reggio-inspirerad förskola i nästan tre år när vi bodde i Stockholm) och fina omgivningar - men ansökningstiden slutar inte förrän den 6:e augusti. Idag när vi höll på att packa ihop oss för att åka iväg och hälsa på några kompisar ringde förskolan. De vill träffa mig - imorgon
!
"Snabba ryck" får man väl säga
.