Lena: Även jag skickar en bunt styrkekramar till dig. Följ din inre röst. Om du verkligen vill att han ska flytta hem till sina föräldrar ett tag så att ahn förstår allvaret i situetionen så stå på dig. Jag hade en inre röst som tjatade på mig i flera månader att "slänga ut" dåvarande sambon (psykisk misshandel), men jag tog honom alltid tillbaka efter våra gräl och hans tårar. När jag verkligen lyssnade och stod på mig mådde jag mycket bättre. Någon utomstående att prata med som de andra tipsat om är också jättebra.
Själv sitter jag och försöker söka jobb. Maken var härinne för en stund sedan och frågade om jag hittar något. "Ja, jag har hittat sju stycken" svarade jag. "Ingenjörsjobb?!" frågade han. "Nej, förskollärarjobb". "Då tycker jag att du ska tänka efter om du verkligen vill lägga ner energi på att söka de jobben, eller om du ska spara krutet till ingenjörsjobben". Suck! Jag känner mig så tillplattad och ledsen

. Var iofs på en intervju hos Proffice i tisdags, men de intervjuar ju en massa folk för varje tjänst - och jag hade eg inte rätt kvalifikationer - så det tror jag inte kommer leda till något.
Nej, nu f''n ska jag söka minst en av de där förskollärartjänsterna, bara för att

.