• Fridayyy

Emetofobernas tråd 5

Här fortsätter vi stötta varandra i vår spyfobi. Vill man så får man vara anonym!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-13 21:31
    Eftersom många redan mår dåligt vill vi inte ha kommentarer om vks-kurvan eller länkar från otäcka tidningsartiklar och liknande i denna tråd. Gärna mer positivt pepp!

• Svar på tråden Emetofobernas tråd 5
  • zasata

Hur ofta har man inte ont o magen utan magsjuka ;) hon kanske bara inte orkade vara kvar?

• milla2

jag är så orolig.. men eg är d ju inget att oroa sig för blir d så blir det.. men hur många tänker så inne här? jag gör det inte tyvärr..

• Molina
    zasata skrev 2010-10-08 20:23:52 följande:
    Jag hade tänkt precis lika dant!

Usch så ont i magen jag och sambon delade en pizza precis han mår bra men på mig bränner det på vänstersida vid revbenet och längs med sååå ont :(
    Oj kunde varit jag som skrev ditt inlägg nu men va lugn bara det är garanterat pizzan som ställer till problemet.
    Får precis som dig grymt ont vid vänstersidan av revbenet och sen rakt ner mot magen, av all fet/stark mat får jag så.
    Vet att gallan sitter på höger men har du fått den kollad?
  • zasata

Fått den kollad ett par ggr. Ligger vaken. Sambon sover då han har huvudvärk jag är trött och vill sova. Men har så ont och mår illa. Tagit primperan igen men hjälper inte. Sitter bara och väntar på att bli dålig. Nu ska jag springa till barn..

• felle
    zasata skrev 2010-10-08 21:53:20 följande:
    Fått den kollad ett par ggr. Ligger vaken. Sambon sover då han har huvudvärk jag är trött och vill sova. Men har så ont och mår illa. Tagit primperan igen men hjälper inte. Sitter bara och väntar på att bli dålig. Nu ska jag springa till barn..
    hur mår du nu?
  • Koppkaka

Själv var jag ute igår och drack kanske lite för mycket (mer än jag brukar). Och idag mår jag "som jag förtjänar". Spyfärdig, kass i kistan och mår allmänt skit Jag vill inte spy

• milla2

min son kväöjde sig förut när vi skulle fika hostade å grejer var helt säker på att han skulle spy..nu åt han 1välling och sen somnade han.. vad tror ni är han sjuk

Svar på tråden Emetofobernas tråd 5