• Fridayyy

Emetofobernas tråd 5

Här fortsätter vi stötta varandra i vår spyfobi. Vill man så får man vara anonym!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-13 21:31
    Eftersom många redan mår dåligt vill vi inte ha kommentarer om vks-kurvan eller länkar från otäcka tidningsartiklar och liknande i denna tråd. Gärna mer positivt pepp!

• Svar på tråden Emetofobernas tråd 5
  • felle
    zasata skrev 2010-10-04 18:55:49 följande:
    Dom spolar alltid med öppet lock!! Bara jag som stänger. Jobbar i buti, webb, marknadsföring. Totalt är vi tre stycken varje dag som jobbar.
    Okej, men då får du typ smyga upp en lapp på toan där det står att man måste STÄNGA toalocket när dom spolar, för annars är det äckligt..
    Hoppas iallafall att du inte blir smittad. Hjärta
  • zasata
    felle skrev 2010-10-04 19:40:41 följande:
    Okej, men då får du typ smyga upp en lapp på toan där det står att man måste STÄNGA toalocket när dom spolar, för annars är det äckligt..
    Hoppas iallafall att du inte blir smittad. Hjärta
    Ja precis.. usch så rädd. tog 3 biobics när jag kom hem..
  • nicely
    martini bianco skrev 2010-10-04 16:18:04 följande:
    Hej! Jag har bytt signatur, bara så ni vet

Emma w S

Grattis till graviditeten!!!!! Vad roligt!

• isis bianco
    nicely skrev 2010-10-04 20:11:31 följande:

Grattis till graviditeten!!!!! Vad roligt!

Har jag missat nåt? Jag är inte gravid iallafall, isåfall vet du mer än mig
  • isis bianco
    zasata skrev 2010-10-04 21:37:13 följande:
    Jag dör!!! Så ont o magen och kroppen tänk om jag blir sjuk!!!
    Tror ni det kan varit tajmaten åt hon? hon blev dålig ca 12 timmar efteråt.
    Glöm inte bort att andas! Jag tror inte att du blir sjuk. Försök att ta det lugnt.
  • zasata

Jag har så ont och mår illa. Tog postafen nu på kvällen tillsammans med citalopram men hjälper iiinget !

• Grönsiska

zasata: Hur har det gått för dig? Man mår ju sämre också när man jagar upp sig. Hoppas du mår bättre när du läser detta iaf.

• middiz

Zasata: Jag fick en illamående-attack i söndags kväll... Mådde såå illa och det vattnades i munnen på mej så jag trodde att det var kört..
    Men sen när jag låg där och mådde piss så tänkte jag, vad är det som igentligen är så farligt?
    Det här klarar jag!

Och bara så där kändes det genast mycket bättre. Ja intalade verkligen mej själv att även om jag spyr så kommer det gå bra!

Hoppas du är bättre nu iaf!

Vintern är ingen årstid, den är en regelbunden naturkatastrof
  • felle

Wait a minute..
    Alla här går på postafen(?) och ... ler..comp.. något..
    Vad är den medicinen mot? Någon som har lust att förklara? Tack!

Svar på tråden Emetofobernas tråd 5