zasata skrev 2010-09-30 09:23:00 följande:
Har ni mer en toa? I så fall kommer du endå inte bli sjuk OM det kommer något till er. Njut av livet,
Min psykolog sa till mig att under en vecka varje kväll skriva vad jag skulle göra utan fobin. Testa det. Så ser du vad du missar. (blir kort nu från mobilen)
Inne på min 2a tablett nu.. Är så rädd för allt.. Tror det tig 2-4dygn sist innan magen brakade ihop.. Inte tagit någon postafen idag heller då jag blir så trött..
Nej, vi har bara en toa.. Dock är mamma ganska flitig med att rengöra ifall någon är sjuk, eller liknande.
Jag har egentligen inget liv.. Hela mitt liv har bestått av att sitta vid datorn och göra ingenting. Det finns inget jag vill göra, pga andra saker. Har t.ex Asperger Syndrom och därför svårt att 'prata' med människor i verkliga livet, och svårigheter att vara runt människor i rädsla över att jag ska skämma ut mig och få all uppmärksamhet riktad mot mig. Har dock varit sån sen jag var bebis..
Tar du postafen för ångest? För läst någonstans att det kan hjälpa mot illamående/kräkningar också.
Hade varit skönt att ha ifall magsjukan lyckades komma hit ändå. Som en tröst, liksom.