Frosk skrev 2010-09-20 19:25:34 följande:
middiz, det hade varit toppen ju. Haha och barnen skulle aaaaldrig va sjuka :)
milla2, vet egentligen inte hur jag fått fobin, det känns som att den alltid har funnits där. SOm barn gick jag hos en dagmamma som inte var så snäll. Hon tvingade mig att äta mat jag inte tyckte om, även om jag blev sittande i timmar och maten blev kall. Det hände ibland att jag spydde till slut. Jag är fortfarande kräsen med maten och kan verkligen inte äta kall mat. Kanske har det påverkat min fobi eller rent av startat den, jag vet inte.
Tack för pepp. Ja hur känns det i kroppen, jag blir kallsvettig ibland, spänner mig och skakar, kan inte sova. Det är svårt att känna vad som är normalt i såna lägen.
Just nu tänker jag bara att om vi inte är smittade så kanske vi kan slippa om vi håller barnen hemma. Tänk om jag skickar dom till dagis imorgon och sen blir de dåliga på onsdag, då skiter sig allt med min tenta! ÅÅå jag vill inte va med just nu. jävla skitmagsjuka kan gå och slänga sig i väggen!
Känn efter och koncentrera dig på hur det känns i kroppen VARJE gång paniken kommer över dig. inte nu och inte sen utan just DÅ =)