• Fridayyy

Emetofobernas tråd 5

Här fortsätter vi stötta varandra i vår spyfobi. Vill man så får man vara anonym!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-13 21:31
    Eftersom många redan mår dåligt vill vi inte ha kommentarer om vks-kurvan eller länkar från otäcka tidningsartiklar och liknande i denna tråd. Gärna mer positivt pepp!

• Svar på tråden Emetofobernas tråd 5
  • zasata

Jag mår skit biter tänder så på natten och får migrän så idag fick jag gå hem från jobbet, något jag verkligen inte har råd med..

• milla2

hej jag orkar inte in här varje dag men jag finns här... usch hemska tid!!

• lollisen

Hej kära ni!

Jag önskar så att jag kunde underlätta er hemska hemska ångest! Just nu sitter jag själv i stort sett utan... Har så mycket annat att tänka på att jag liksom inte hinner med ångesten nu...

Jag skickar er alla stora varma tankar och kramar! <3

Respektera andra för dess åsikter och att inte alla tänker likadant som du...
  • Koppkaka

Själv har jag fått utmana min fobi i veckan som varit. Har jobbat med slutliga röstsammanräkningen efter valet, och under veckan som gått har 3 personer försvunnit/kommit tillbaka pga magsjuka. Jag har ju varit tvungen att vara kvar och jobba, så jag har fått leva med det helt enkelt. Och jag klarade det bra, jag är stolt över mig själv!

• milla2

Mium; jag hade flytt på fläcken.. jag hade inte stått ut med tanken just nu! :(

• Avelyn

Jag jobbar i vården och får också stå ut med magsjuka på jobbet, dels bland de äldre och dels bland kollegor ( fast inget jag stött på ännu i höst ). Det känns dock inte lika jobbigt som när det går hemma i familjen. Just nu känner jag ett lugn. Just nu känns hösten rätt så njutbar. I dag sken solen så fint hos oss   Försöker tänka så positivt jag kan och vill verkligen bli bättre i min fobi. Vill lära mig klara av mer. Våga ta mer risker.

• Fridayyy
    lollisen skrev 2010-09-27 19:20:28 följande:
    Hej kära ni!

Jag önskar så att jag kunde underlätta er hemska hemska ångest! Just nu sitter jag själv i stort sett utan... Har så mycket annat att tänka på att jag liksom inte hinner med ångesten nu...

Jag skickar er alla stora varma tankar och kramar! <3
    Så skönt att läsa att du mår bra, det finns ju hopp här i livet!!
Svar på tråden Emetofobernas tråd 5