-
-
Svar på tråden Umeåpluttar födda Juni-Augusti 2008 (Tråd nr 9)
-
Vet någon förresten om nya förlossningen är invigd? Det senaste jag hörde var att den skulle öppnas i tisdags men det står inget om det på hemsidan!?
-
Tack så för alla grattis, ja det känns fantastiskt kul och overkligt på samma gång! Hur ska man lixom ha tillräcklig kärlek för två? Fast jag antar att ni som redan fått er andra vet att det går ;)
Malin: Kändes inte riktigt läge där i affären på NUS, dessutom trodde jag du redan visste eftersom att jag träffade din svärmor för bara nån vecka sen ;)
Men så spännande Lina, då är det säkert inte långt bort nu! Vet inte om förlossningen flyttat tillbaka till det nyrenoverade stället än. Knepigt att det inte går att läsa sig till, kan ju lixom vara bra att veta vart du ska ;)
Annelie: Kanske bäst att ställa in sig på att gå över, tänkt då vilken positiv överraskning om det börjar hända saker innan dess=) -
Hej allihopa.
Jag har helt missat att denna tråd "lever" fortfarande. Det var erkki som påminde mig igår så då sökte jag upp er!
Jag är nu tvåbarnsförälder :) Den 15:e nov föddes Ebbas lillasyster Iza. Så nu är jag föräldraledig och njuter av att umgås med mina döttrar på dagarna!
johanlina: Som jag förstått det så skulle dom flytta över till "gamla" renoverade lokalerna i tisdags så då skulle båda ställerna vara öppna så nog borde dom vara klar med det nu och bara befinna sig på i de vanliga lokalerna..
-
Min kompis som hade bf i tisdags sa att om man ringde före en viss tid på tisdag skulle man hamna på gamla förlossningen och efter en viss tid på nya och när det sen var slut mammor på gamla förlossningen stängdes den avdelningen ner. Så idag är det bara nya som gäller.
-
Idag står det på VLL:s hemsida att nya förlossningen är invigd och det ska tydligen vara väldigt fräscht där!
Vad kul tessiej Grattis!!! -
Nu är han här vår lille Wilford!!! Föddes igår kl 11.36 genom en riktig drömförlossning, 3915g och 52cm lång och världens sötaste!!! Nu är vi hemma och njuter av bebisbubblan!
-
Stort grattis Lina så härligt att allt gått bra! Njut på
-
Grattis Lina :) vad kul att höra att allt gått bra!
-
Stort Grattis till dig och familjen Lina!!! Myspys på nu för fullt och låt oss få en liten förlossningsberättelse sen ;)
-
Gratulerar Lina! Ännu en drömförlossning alltså! Vad härligt