-
-
Svar på tråden Umeåpluttar födda Juni-Augusti 2008 (Tråd nr 9)
-
Grattis Lina, låter underbart med en drömförlossning.
Grattis till dig med Sara. -
Nu, efter en lång förlossning är världens vackraste lilla Vincent här! Han väger 3780 gr, är 51 cm lång och föddes i går kl. 15.45.
Han är så här långt en väldigt förnöjsam liten kille och äter med god aptit!
Hoppas ni har det gott! -
Grattis Annelie och Lina!!!
-
Grattis Annelie
.
-
Grattis igen Annelie! Tycker du var tuff som var ute redan dagen efter en lång förlossning;) Kul att se er och det var en riktig liten sötnos ni hade fått!
-
..och ett jättegrattis även från mig så klart! (Det här har visst blivit en tråd som enbart består av grattishälsningar
)
Wilford och Vincent heter alltså nytillskotten. Vilka bästisar de lär bli! -
Stort grattis Annelie! Två småpojkar kan det bli bättre?
Om någon vill och har lust kommer jag att ha Me&I-party hos mig nästa vecka på onsdag kl 18.00. Barn är förstås välkomna. Dvs onsdag 30 mars!
hör av er så får ni vägbeskrivning om ni har tid och lust!
Kram Erica
-
Oj, såg en tidningskändis i VK idag! Vad bra du är Sara. Fortsätt kämpa.
Erica - jag skulle gärna komma på Me&I-party men är lite osäker på om dagen passar. Vi flyger till Stockholm dagen efter och jag kanske måste vara hemma och rodda. Ska höra med T! -
Miljoner grattis till småkillarna, tjejer!
Här börjar man sakta återkomma till verkligheten efter en galloperation i Skellefteå i tisdags. Jag trotsade smärtan och satte mig på bussen igår kväll för att komma hem till mina älsklingar. Otroligt så man kan sakna dem!
Om inte datumet för Erikas Me&I-party skulle passa är ni även välkomna hem till mig den 3:e maj, tiden är inte bestämd ännu men på kvällen nån gång, då en jobbarkompis till mig håller Me&I-visning... -
Emmy: Haha, kändis jomen visst ;) Känns som att det blev rätt bra ändå fastän det är svårt att bli intervjuad. Saker och ting uppfattas inte riktigt alltid som man har tänkt det själv
Cajsa: Huvva då för galloperation, hoppas du mår fint nu och att bara faktum att få vara med familjen gör dig piggelin snabbt!
Lina och Annelie: Hur går det med de nya familjemedlemmarna?
Lät trevligt med Me and I-party, jag har funderat på om jag ska bli blingo-säljare, tycker att dom har ruskigt fina kläder! Det bär hur som helst av till Marocko på Onsdag för oss, så denna gång blir det inget klädparty för mig. Känns så sjukt skönt att komma iväg till värmen, speciellt idag när det snöade igen...Först så blir det dock dags för ultraljud. Är i vecka 19 nu och vi ska få oss en titt på tisdag. Känner mig mycket mer orolig denna gång, förmodligen för att man redan har och förstår innebörden av att ha ett barn.
Sköt om er!