shalse skrev 2010-02-17 23:51:33 följande:
Skulle faktiskt rekommendera dig att gå ut gymnasiet först,förstår faktiskt din barnlängtan men den bästa starten du kan ge ditt barn är lite jobb o livserfarenhet.
Jag skulle nog hålla med om detta! Det är kanske inte det värsta att längta två år till! =)
Det var ett par tjejer i min klass som var med barn under sista tiden på gymnasiet, och precis efter att vi slutat. Bla en av dom har jag kontakt med än, hon var ung mamma, och det gick jättebra för henne och hennes två barn.
Men det är nog viktigt att gå färdigt gymnasiet; det kan vara väldigt svårt att få jobb annars. Om man vill plugga vidare senare, så finns det alltid chans för det, men gymnasiet är fundamentalt för att kunna försörja knatten!
Coolt annars att du vill ha barn redan, själv var detta det sista jag ville i den åldern =)
Jag ville resa runt jorden, lära mig spanska, dansa salsa i sydamerika, ragga på läckra killar och vara uppe hela nätterna och festa. Hitta mig själv och bara vara egoistisk, i den bemärkelse att inte behöva ta hand om någon annan!
/Carolin