• Mariaaa

Några som vill ha barn som är mellan 16-19??

Jag är 16 snart 17 och jag vill inget annat hellre än att få ett barn. Jag va gravid för ca 2 år sedan med en liten pojke men blev tvungen att göra abort pga massa skäl. Detta har fått mig att må skit i 2 års tid. Och jag försöker nu att kunna bli gravid igen.

Finns det några andra 16-19 åringar som vill ha barn nu eller redan försöker??

• Svar på tråden Några som vill ha barn som är mellan 16-19??
  • Mariaaa
    3 barns mamma84 skrev 2010-02-18 18:38:45 följande:
    Varför ska ett barn skaffa ett barn!!Det finns redan så många omogna tonåringar som tror att dom är vuxna.
    Varför ska en tant lägga näsan i blöt?
  • amalie79
    PerG skrev 2010-02-17 23:52:47 följande:
    Hehe, jag såg bara rubrikstarten och trodde det handlade om att adoptera en tonåring... ;)...
    Jag med. : ) Det står ju faktiskt att det är det det handlar om!
  • 3 barns mamma84
    Mariaaa skrev 2010-02-18 18:57:10 följande:
    Varför ska en tant lägga näsan i blöt?
    En tant Haha snälla hur kan en på 25år vara tant roligt,roligt!!
    Ebba 050607 Amadeus 080814
  • 3 barns mamma84

Kallas för en mogen kvinna som vet man hon pratar om.
    En kvinna som gått igenom 2 graviditeter.

• isisisis
    Mariaaa skrev 2010-02-18 16:26:27 följande:
    jag blir bara så arg för att du kommer hit och dömmer mig och kallar mig omogen! vet du vad, det är exakt vad jag kallar omoget! att hacka på folk som är yngre än sig själv! Jag skrev tråden för att söka folk som är i samma situation som mig, inte idioter som tror att dom vet allt! jag tror inte, jag vet! sluta skriva om du nu inte kan komma med något vettigare än att klanka ner yngre tjejer!
    Jag ska inte tala om för dig hur du ska göra.
    Men detta med mognad.....det är faktiskt så att man TROR att man är mogen.
    Hela ens kropp och sinne tror på fullt allvar att man är vuxen.
    MEn......när man sedan har blivit tex 30 så INSER man att man faktiskt inte VAR så mogen som man på fullaste allvar trodde att man var.

Detta kan nästan alla äldre intyga

Fick själv barn vid 20.Vilket ändå inte är jätteungt.
  • Lanloun

Jag måste bra fråga.... vet inte om ngn redan ställt frågan, men hur kunde du veta att du var gravid med en pojke när du gjorde abort?

• 3 barns mamma84
    Lanloun skrev 2010-02-18 19:05:14 följande:
    Jag måste bra fråga.... vet inte om ngn redan ställt frågan, men hur kunde du veta att du var gravid med en pojke när du gjorde abort?
    Hmm det skulle jag oxå vilja veta konstigt att ingen har tagit upp detta
  • bluebird
    Mariaaa skrev 2010-02-18 16:14:41 följande:
    ursäkta?! du har absolut ingen aning om vem jag är och om jag är mogen eller ej! jag är riktigt trött på människor som dig som påstår sig veta allt! MAMMA ÄR INGEN ÅLDER! det är något man är! Jag har en egen lägenhet, jag har tagit hand om mig själv hela mitt liv! Jag är redo och även min sambo! de människor som känner mig tar mig som en vuxen, jag kan inte ens umgås med folk i min egen ålder pga att jag inte är som dem! Väldigt många 16 åringar kan inte ens laga mat, men jag lagar mat, diskar, handlar mat, städar! Ja allt som man måste göra när man bor utan föräldrar som gör det åt en.! Ta reda på fakta innan du kommer och kallar mig omogen!
    Hur gör du för att kunna betala för din egen lägenhet, varifrån får du pengarna att leva självständigt från dina föräldrar?
  • 3 barns mamma84
    Abort kan man väl göra upp till vecka 11-12 va??
    Då vet man ju om det är kille eller tjej ??
    Borde iaf veta.
  • Mariaaa
    Lanloun skrev 2010-02-18 19:05:14 följande:
    jag och barnmorskan gjorde ett tidigt ultraljud i vecka 14, samma vecka jag var tvungen att göra abort pga att dom misstänkte att han hade hjärtfel. Hon tyckte att hon såg att det verkade vara en pojke. Det går ju inte att vara hundra men det kändes även som om det va en pojke. så jag säger att det va en pojke.
Svar på tråden Några som vill ha barn som är mellan 16-19??