• Miffi

Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

Vi som försöker göra en pojke eller flicka del 5

Då var det dags att fortsätta i den här tråden.
    Här samlas vi som var med i den förra tråden men även nya planerare som försöker oss på konsten att göra en liten flicka eller en pojke.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-15 21:36
    TJEJ:
    Miffi
    ljubav
    dojence
    sirendes
    Jennyfer
    Älsklingsadam
    MCH
    Strumpan77
    LukasochViktorsMamma
    minagosebarn

POJKE
    Rödros
    telma64
    Valkyrian1 (Bf 22 Mars)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-19 23:03
    här kan ni se vem som "bakar" tjej eller kille och vilka som plussat :)
    www.familjeliv.se/Forum-1-32/m50157808.html
    ♥Liam & Oliver♥
  • Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke
  • telma64

ni som är gravida här har ni fått mycket acne i ansiktet eller är det bara mina vanliga pms besvär? hur tidigt fick ni det i så fall? jag hade Äl 3 juni och BIM 21 juni... vi så gärna testa men är ju för tidiigt ännu;-(

• ÄlsklingsAdam
    telma64 skrev 2010-06-15 12:35:22 följande:
    ni som är gravida här har ni fått mycket acne i ansiktet eller är det bara mina vanliga pms besvär? hur tidigt fick ni det i så fall? jag hade Äl 3 juni och BIM 21 juni... vi så gärna testa men är ju för tidiigt ännu;-(
    Jag fick mkt finnar på ryggen och har än...Obestämd 
  • PåvägMotSyskon
    telma64 skrev 2010-06-15 12:35:22 följande:
    äl- bim är väl högsta lutealfasen 16 dagar väl? 3juni -21 e ju 18 dagar?

varför är de förtidigt nu om är va 3.e så e du ju på äl+12
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) 2 prinsar & Bebis Bf 4-6/1-2011(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • skrållan1978

hej allihopa=) hoppas allt är bra med er=) Här e allt bra o magen växer o liten sparkar nu så det både känns o syns=) Är redan i vecka 21 o dagarna bara flyger förbi typ, mår toppenbra o inga direkta krämpor, idag storstädade jag dock o nu i kväll så känner jag att jag är lite stel o öm i ryggen*ler*.

Lycka till Klaarah på UL i morgon, vilken tid ska du vara där?? håller tummarna för en liten tjej=) Jag vet ju inte könet på min lillfis ännnu, men nuhar jag fått väldigt starka känslor att det faktiskt är en pojke till, har liksom redan ställt in mig på det, känns så och känslan e starkare än någonsin förut. Visst hade det vart skitakul med en tjej nu när det e sista barnet, men är ju igenltigen likaskoj med en kille=)

I vecka 31 ska jag på ett UL till o kollamin föreliggande moderkaka, hoppas såå den flyttat sig då så jag slipper snittas, för det vill jag inte. Med lite tur om bebisen vill så kasnke han/hon vill visa upp sig=))

• Klaraah

...jag ska på rul på förmiddagen i morgon. Sen ska min man och jag äta lunch, sen måste jag tyvärr göra några ärenden inför att en hantverkare kommer i morgon em. Hade bara velat åka hem direkt och ligga och titta i taket och tänka, tänka...på framtiden. Skriver här i morgon em.

Hoppas du slipper snittas Skrållan. Bra att du inte bryr dig lika mycket om kön. Jag hoppas verkligen att jag är glad i morgon kväll oavsett vilket kön.

Vad det gäller finnar som ni skriver om ovan så hade jag mycket finnar med första killen, lite finnar med andra killen och inga alls denna gång.

• telma64

gjorde ett test nu med äl test, måste båda strecken vara lika starka för att det ska påvisa att man är gravid? Har ett streck som är jätte starkt och det andra lite svagare kan det vara graviditet eller så får jag mensen snart.

• Valkyrian1
    telma64 skrev 2010-06-16 13:00:34 följande:
    gjorde ett test nu med äl test, måste båda strecken vara lika starka för att det ska påvisa att man är gravid? Har ett streck som är jätte starkt och det andra lite svagare kan det vara graviditet eller så får jag mensen snart.
    Nu är det ett tag sen jag höll på med ÄL tester, men kan minnas att båda strecken ska vara lika starkare, eller att det själva ÄL strecket ska vara starkare. Alltså inte teststeckan, om du förstår vad jag menarDrömmer// Kram
    Tjejligan -96, -98, -99, -02, -08 och en prins -10
  • telma64
    Valkyrian1 skrev 2010-06-16 13:48:38 följande:
    Nu är det ett tag sen jag höll på med ÄL tester, men kan minnas att båda strecken ska vara lika starkare, eller att det själva ÄL strecket ska vara starkare. Alltså inte teststeckan, om du förstår vad jag menarDrömmer// Kram
    det är det strecket närmast det rosa, kan du kollao m jag lägger in en bild på det?
  • Valkyrian1
    telma64 skrev 2010-06-16 13:55:03 följande:
    det är det strecket närmast det rosa, kan du kollao m jag lägger in en bild på det?
    Ja, absolut
  • Valkyrian1

Jag har även bilder på mina ÄL tester som jag gjorde nån dag innan Bim, kolla dem....

Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke