• Miffi

Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

Vi som försöker göra en pojke eller flicka del 5

Då var det dags att fortsätta i den här tråden.
    Här samlas vi som var med i den förra tråden men även nya planerare som försöker oss på konsten att göra en liten flicka eller en pojke.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-15 21:36
    TJEJ:
    Miffi
    ljubav
    dojence
    sirendes
    Jennyfer
    Älsklingsadam
    MCH
    Strumpan77
    LukasochViktorsMamma
    minagosebarn

POJKE
    Rödros
    telma64
    Valkyrian1 (Bf 22 Mars)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-19 23:03
    här kan ni se vem som "bakar" tjej eller kille och vilka som plussat :)
    www.familjeliv.se/Forum-1-32/m50157808.html
    ♥Liam & Oliver♥
  • Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke
  • MammaAmy
    Miffi skrev 2010-06-06 17:12:33 följande:
    Välkommen då sitter vi i samma båt Jag har också två pojkar och är nu gravid och hoppas att det blir en flicka nu.
    Vilken vecka är du i?
    Oh, Vad kul!  =)
    Vecka 8 ,,,
    du då?
  • Miffi
    MammaAmy skrev 2010-06-07 13:05:03 följande:
    Oh, Vad kul!  =)
    Vecka 8 ,,,
    du då?
    jag är i v15 och lägntar så till ul 2/7 Hoppas då att det är en lite flicka men jag tror att det blir en pojke.
  • jennyfer

Grattis Getingflicka! Vad skönt att förlossningen gick bra!

PåvägMotSyskon skrev 2010-06-06 23:40:40 följande:
    haha då är vi 4? har 2 pojkar & gravid i snart vecka 11 (tisdag ca)

Nån av oss borde ha bra odds till flicka? typ alla utom jag? hehe

ni som har 2 pojkar o e gravida. vilket kön har din killes syskon ( om han har)

min har 3brorsor..
    Jag har också två pojkar och troligen en pojke till i magen. Min man har två systrar.
  • Lilla Fjun

I min sambos familj är det bara pojkar så antar att vi får en pojke till. Känns så... På fredag får vi veta

• Valkyrian1
    Lilla Fjun skrev 2010-06-08 10:38:58 följande:
    I min sambos familj är det bara pojkar så antar att vi får en pojke till. Känns så... På fredag får vi veta
    SpännandeSkrattande
    Tjejligan -96, -98, -99, -02, -08 och en prins -10
  • Klaraah

Vi har som sagt två killar och vet vi inte vad den tredje blir. Min man har en syster och en bror. Hans bror har först tre pojkar, sen en flicka. Hon var oplanerad. Jag tror att oplanerade barn oftare blir flickor. Tror att min man har mycket pojkspermier, får skylla på honom. Eller så kanske det är så att jag har rätt ph för killar.

• mmc
    Lilla Fjun skrev 2010-06-01 21:17:44 följande:
    Grattis!!!! Var det flicka eller pojke ni försökte er på?
    Tack!! Det känns fortfarande overkligt. Tror inte riktigt på det förrän vi varit på ul! : )
    Egentligen hade vi tänkt försöka oss på en tjej, men när det väl var dags att sätta igång struntade vi i allt vad äl heter o bara körde på! Eftersom jag har rätt bra koll på min äl utan äl-stickor tror jag att vi fick till det på själva äl-dagen o det är ju helt fel om vi vill ha en tjej! Fast jag åt tranbärstabletter - alltid något!
  • mmc
    lajm skrev 2010-06-02 12:26:33 följande:
    Grattis MMC! Underbara nyheter. Vad roligt.. Ett vårbarn blir ju perfekt
    Kram och grattis
    Tackar! Ja, helt perfekt : )
    Längtar otroligt mycket, graviditeten känns mest som en enda lång transportsträcka till det där underbara...!
  • mmc
    Getingflicka skrev 2010-06-05 11:40:09 följande:
    Hej alla.

Ville bara meddela att min lilla tjej har kommit nu Hjärta På BF+3.

Igår den 4/6 föddes Emmie klockan 10.55. Hon vägde 3360 gr och var 50 cm lång. Allt gick bra och snabbt. Hon var ute på en enda krystvärk!!!!

Hoppas att allt är bra med er alla. Nu ska jag njuta av min underbara familj. Fast tyvärr fick sambon åka till akuten nu med Filip som har krupp som inte vill ge med sej Han var jättehängig, trött och näst intill okontaktbar när dom åkte iväg Jätteläskigt och med alla hormoner i kroppen så blir man ju extra blödig och känslig....

Kram på er.
    Stort grattis till tjejen!!! Hoppas att alla mår bra nu!
  • Miffi

Nu gör jag mig själv lite besviken Är nu helt säker på att det är en pojke. Väntan på ul känns lång
    Vill veta nnnuuuuu!

Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke