Vi som försöker att få en flicka eller en pojke
Vi som försöker göra en pojke eller flicka del 5
Vi som försöker göra en pojke eller flicka del 5
Åh snart joinar jag er här!
Börjar näst sista kartan på tisdag!
Välkommen till oss
Vad har du för kön på dina två MaLique och vad önskar du dig härnäst?
Miffi, vad du var uppe tidigt idag = ). Hade du en mardröm? Skojar bara.
Klaraah - Nej då skulle upp till jobbet Men nu är jag ledig i två dagar
JIPPI
Jag vill gärna ha en tjej pga...omväxling. Ha ha! Tänk vad coolt om vi fick en liten dotter, då har hon två storebröder hemma som förhoppningsvis alltid kommer ta hand om henne.
Vad gäller mor och dotter relationen har jag ingen sådan nära relation med min mamma, däremot skulle jag gärna vilja uppleva detta..kanske skulle jag få det om jag fick en tjej. Å andra sidan kan jag ibland önska att - om vi har turen att få ett tredje barn - nästa bebis skulle bli en grabb till. Tufft att ha tre grabbar hemma, tänk vad skoj de kommer få.. Själv har jag två bröder, har dock alltid stått väldigt nära dem. Allting har två sidor, men framförallt vore det skoj med omväxling!
Vi får väl se...hoppas denna tråden varar till i höst så man kan få vara mer delaktig hehe.
På Väg mot syskon - Jag önskade mig en pojke som första barn! Jag kommer ihåg att jag såg filmen "Jerry Maguire" och den söta lilla pojken i filmen för typ 15 år sen och kommer ihåg att jag tänkte att jag så gärna ville ha en son någon gång. Helst som första barn. Och det blev det Våran son är såklart världens finaste
Nu när vi väntar tjej så känns det också jätteroligt men jag var inställd på en kille till och tyckte också skulle varit jättekul.
MMC - Jag håller med. Vi fick ju göra MKP efter KUB testet och jag kände också att "huvudsaken bebisen är frisk så spelar det ingen roll vad det är"... Men vår lilla tös är beräknad 21 november så jag är i v 17 nu. Har UL den 21 juni.. Längtar! Ska bli kul å se bebisen.
här har vi en pojk sen innan ,o jag tror att vi väntar en tös och till och med bm tror det fast det är för tidigt att se :).huvudsaken är väl egentligen att liten mår bra :D är grovt beräknad till 13 januari, vet könet vid rul i aug om vi vill ta reda på det ;D
Miffi: Tack!
Klaraah: Jag har en av varje och vill ha en liten grabb nästa gång om man får önska vilket är helt tillåtet här! Ska iallafall försöka få till det så med de knep som finns.
Har varit en jobbig väntan sen i mars då vi bestämde oss för att sluta när pillrena var slut men nu ser man ju faktiskt slutet på vägen om man säger så!
I morgon blir det RUL ! Kan inte fatta att tiden äntligen är kommen. Känns så stort. Hoppas att allt är bra och att vi får veta kön. Vi har två killar och vill ju gärna ha en tjej. Huiiiii, nervös. Min 4-åring blir arg när jag säger att det kan bli en tjej också. Jag vill ha en lillebror!, säger han.
Återkommer förhoppningsvis i morgon och säger att allt är bra och att det är en....
MMC - Yes! Har en prins på 14 månader och väntar en prinsessa i November. Livet är underbart. Nu vågar jag äntligen njuta av graviteten och glädjas åt lilla tösen i magen. Ultraljud på Måndag. Yeeaaa!
Vickey - Hur känner du på dig att det är en tös? Spännande! Jag märkte att jag fick dålig hy med tjejen men inte med killen. Mådde mycket sämre när jag väntade killen också..