Vi som försöker att få en flicka eller en pojke
Vi som försöker göra en pojke eller flicka del 5
Vi som försöker göra en pojke eller flicka del 5
Idag var jag hos min vännina som är "synsk" och kände tydligt engergin av en flicka Hoppas att hon och min äldsta son har rätt. Vill så gärna ha en flicka.
Är ju snart fredag och då vet vi ju, sambon tror också att det blir en flicka men jag är lite tveksam. Men det är nog bara för att jag inte ska bli besviken.
Någon som har semester än? Jag har en vecka nu så skönt och ladda batterierna
hej allihopa. Blev en sväng till förlossningen idag då jag fick en liten blödning+ inte kände bebisen i magen. Visade sig att det är min föreliggande moderkaka som fått sig ett skavsår=/ Får inte bära dom små barnen nu, o absolut inte bära dom på magen som ja gjort innan. Bebisen mådde bra och sparkade runt därinne, hjärtslagen låg på 155-165 och låg o sög på tummen. Frågade om han såg könet men han sa han var så dålig på sånt(nyutexaminerad läkare) men han kunde inte se ngt kön iaf, han vågade sig inte på o säga ngt alls, kollade runt lite själv o kunde inte heller se ngt, kasnke var en kass apparat vad vet jag=)
Nu e jag hemma igen iaf och ska nu på UL igen i v 31 o se om moderkakan flyttat sig uppåt nåt, annars blir det planerat snitt=/
Idag är det ul Är så nervös över vad dom ska säga...
Återkommer när vi är hemma igen.
Lycka till idag Miffi, det är nog allt en tjej därinne ska du se=))
grattis Miffi!!!! kul med en liten tjej=) Verkar som typ alla fått det dom önskar här=) dock tror jag att det blir en pojke för min del denna ggn, har väl inte sett ngt speciellt kön alls ännu, men jag känner på mig att det blir en grabb till=)
Kram o soliga hälsningar från mig=)