Vi som försöker att få en flicka eller en pojke
Vi som försöker göra en pojke eller flicka del 5
Vi som försöker göra en pojke eller flicka del 5
telma: jo men var liksom bara snabbt o inte just då som jag bad henne kolla,,bebisen rörde såå mkt på sig hela tiden och dessutom var ju BM urkass( hon hittade ju inte ens magsäcken) . Är säkert en liten kille därinne, men det skumma e att jag tycker snoppen, alltså den undra "pricken"-"strecket" borde sitta ovanför dom andra 2 om det vore en snopp, den borde ju liksom inte hänga ner UNDER kulorna=) haha skumma funderingar man har, men som sagt det är säkert en liten kille, med lite tur kanske jag får veta om 6 v på UL=)
en liten fråga:
hur vet ni exakt vilken dag ni har ÄL? ni skriver att ni har sex på ÄL dagen och 2 dagar innan osv.
sen skriver ni att på ÄL-test att om det e 2 streck får man ÄL tror ni skrev inom 12-48 h, hur vet ni då exakt vilken som e ÄL dagen?
Tack för svar!
Miffi, jo könsknölen säger ju flicka, men på rul så sa bm hon först trodde pojke, sen när hon skulle bekräfta det så fanns ingen snopp,, hon var riktigt dålig, för hon såg ju inte ens magsäcken, inte ens dagen efter när vi var där igen på ett nytt ul för att leta efter magsäcken, var först när läkaren skulle kika, då såg man den ju direkt, frågade läkaren då om könet men tydligen så gick det inte att se då, kikade en snabbis underfrån men såg inget sticka fram..tyvärr hade läkaren så bråttom(kom från förlossningen) och jag ville inte störa med massa könsfrågor=)*ler*
miffi: glömde, jag tror nog du kan lita på vad bm säger, 100% kan man väl aldrig vara och igentligen OM nu så skulle vara fallet, vad gör det då om du råkar ha några rosa saker hemma??? säger som karlsson på taket: det är en värdslig sak=)
om ni vill veta kön tidigare så finns det ju könstest att köpa :) men det är ju bara 95 % säkert. man kan ta det redan i vecka 10.
http://www.intelligender.com/intelligender-gender-prediction-test.html
det finns massa klipp där mammor testar detta och på de flesta stämmer det men det finns även personer som det inte stämmer på, kanske en rolig sak att göra om man har råd och vill. priset är i dollar 34.95 och frakt 28 så det blir mellan 450-500 kr tror jag.