Vi som försöker att få en flicka eller en pojke
Vi som försöker göra en pojke eller flicka del 5
Vi som försöker göra en pojke eller flicka del 5
blir förslossningen för mig en sväng.... kommer som blodklumpar lite,,,ringt in o dom vill ha in mig.. har mensvärk.....förbannade moderkaka o krångla... suck... håll tummarna att allt e bra nu, kram
Skrållan- Tänker på dig och hoppas att allt går bra:(
Hej allihopa!
Hänger gärna på här! Är i startgroparna för att börja bebisverkstan igen och eftersom jag har två pojkar skulle jag gärna vilja försöka ge flickorna lite förtur...
Har tänkt använda mig av cut-off metoden (Shettles) och ha sex långt innan ÄL, har funderat lite på det där med kosten oxå men jag vet inte om jag orkar med det...är det någon här som äter tillskott för att få en tjej?? Typ magnesium, kalcium och c-vitamin?
Har även läst att det finns krämer man kan använda för att göra miljön i slidan surare så Y-spermierna får det lite svårare. Någon som provat det?
Vill även säga till Skrållan att jag håller tummarna för dig idag!!
Hej! Jag undrar om ni har någon listtråd eller så där det står hur ni bakar? Jag ska sluta med p-piller om 1v och vill försöka baka en dotter till.
Tänker på dig Skrållan!!
Väntan på liten: Det är inte särskillt schysst att gå in i en massa "planerar trådar" och gnälla om hur fel alla gör som tex vill ha ett visst kön eftersom det finns dom som inga barn har. Att någon annan vill ha en med snippa eller snopp gör dig inte mer barnlös. Detta är inte direkt första gången du gör så här.
Åh, hittade er igen, som jag har letat. 2 ma senare och en utredning så är jag gravid igen och går in i v 12 på måndag. Har sett den lille på vul och allt såg bra ut. Nu återstår bara att se om det blivit pojk eller inte. Spelar inte så stor roll längre bara h*n stannar kvar......
bara 5 dagar kvar nu till ul.. shit va fort de går.. o vi ska iväg en sväng så ja har inge internet mer än i mobilen.. å då kommer de ytterligare va närmare hihi =)
ingen idé man skriver h*n utan de lär bli en han efter 2 tidigare pojkar
Men målet va en tjej.. fast det blev ju svårt å tillverka, iom att vi myste så precis till äl+ å på samma dag som mitt (1.a +) men kanske va mitt 2.a, då ja testa varannan dag pga begränsade tester..
Hoppas ni fattar hnur ja menar =)
dvs. mys 13.e 14.e april, +.a 14.e april.. o sen gick ner ner en del testet 15.e april... å ff räknar ju att äl skedde 15.e tror ja, enligt tempen..
Skillnaden nu mot me barn 2 var att me barn 2 så sexa vi varannan dag från dag 8 till dag 14, sen blev de var 3.e (pga miss på en dag så fortsatte de var 3.e pga det) Men nu så hade vi sexa sammanlagt 3ggr, varav 2ggr var i anslutning till äl.. Om nu de påverkar nått =) who knows. vi får se på tor nästa vecka vem som ligger i magen om h*n vill visa upp sig. =)