Valkyrian1 skrev 2010-02-17 09:55:31 följande:
Ang. detta att det inte tar sig, när man redan har barn, har jag faktiskt upplevt. Vi har oxå en himla tur, det har tagit sig på första eller andra försöket, men när vi skulle försöka oss på nr 4 ville det sig inte. 8 Månader höll vi på, och det kan låta lite för er, men för oss var det mycket. Det var frustrerande, oroande och jobbigt. Sen tog det sig till sist, men slutade i missfall i v.11. Slutsatsen jag drog av det var att kroppen helt enkelt var slut och naturen skötte det själv. Sen den gången har det tagit sig på endast första eller andra gången igen....Kroppen är bra konstig och jag kan verkligen förstå eran frustration. Jag håller mina tummarn för att ni snart får erat efterlängtade plus.
eftersom det är en månad kvar så borde du ju kunna se könet om de kör över könet lite sakta, men förstår om du är nyfiken, jag hade frågat efter könet för jag är nyfiken av mig, har inte fått veta könet eftersom min sambo inte vill, hade ju varit kul om du kunde köpa lite blåa kläder innan det är dax
ps lova meddela oss andra om du tar reda på könet..