• Miffi

Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

Vi som försöker göra en pojke eller flicka del 5

Då var det dags att fortsätta i den här tråden.
    Här samlas vi som var med i den förra tråden men även nya planerare som försöker oss på konsten att göra en liten flicka eller en pojke.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-15 21:36
    TJEJ:
    Miffi
    ljubav
    dojence
    sirendes
    Jennyfer
    Älsklingsadam
    MCH
    Strumpan77
    LukasochViktorsMamma
    minagosebarn

POJKE
    Rödros
    telma64
    Valkyrian1 (Bf 22 Mars)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-19 23:03
    här kan ni se vem som "bakar" tjej eller kille och vilka som plussat :)
    www.familjeliv.se/Forum-1-32/m50157808.html
    ♥Liam & Oliver♥
  • Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke
  • skrållan1978

Elsans: ja nu längtar man bra mkt=) E så nyfiken på hur han/hon ser ut o vem bebisen är lik=))

Miffi: Japp nu växer det på bra därinne=) Ska se om jag kan få till ngn magbild härinne o visa=)

• skrållan1978

Hittade en från förra veckan men jag tycker faktiskt den vuxit sen dess med=) ska ta kort o visa i morrn, men lägger ut färra veckans magbild sålänge=))) vad tros, pojkmage eller flickmage? ni som e duktiga på sånt?

Nummer 7 på väg=)
  • ÄlsklingsAdam
    Väntan på en liten skrev 2010-08-02 20:18:48 följande:
    Hur kan du skriva till mig om jag knappt är inne i denna tråd? Då är det ju bättre att skriva till mig i min inbox, men mina skrv om mig och jag tycker det är respektlöst oavsett vad ni andra tycker.
    Men vänta nu,nu måste jag lägga mej i! Ingen här inne har skrivit om dej tills DU helt plötsligt gjorde ett inlägg om att du tyckte vi va lite väl frenetiska!

Sen har väl diskussionen pågått lite nu och då när ngn svarat dej etc.. Men kom inte o säg att ngn snackat skit om dej i denna tråd,det va du som öppnade den diskussionen från början!?

Jag vet att du hängde här innan dit MA,men som ngn skrivit,varför göra det om du nu hyser sånt agg och absolut inte tror på sådant "vi håller på med"?

Vi ska självklart respektera din åsikt och du vår! Många har "lyckats" med att få "rätt" kön o vad gäller din syster så kan hon haft äl ngt senare än hon trott och vissa råd anser att man ska ha sex efter äl för flicka,så det är inte så märkligt!

Tusen gånger har typ alla skrivit att SJÄLVKLART kommer vi älska en pojke exakt lika mkt! Men det verkar inte gå in......... 
  • PåvägMotSyskon

Härlig magbild skrållan =)) Ja går ju in i V19 nu om några minuter =))) Shiit snart halvvägs.. känns toppen

men kommer nog fota imorgon när jag är hemma från jobbet och lägga in. Nu är det strax 2 dagar till RUL..
    Då får vi se vem som döljer sig  magen troligtvis..  gud så nervös jag är...

" AAaaaa!!"

Är rätt säker på att det är en pojke, har ju 2 prinsar 2 innan *ler* =)

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) 2 prinsar & Bebis Bf 4-6/1-2011(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Väntan på en liten
    ÄlsklingsAdam skrev 2010-08-02 23:03:15 följande:
    Men vänta nu,nu måste jag lägga mej i! Ingen här inne har skrivit om dej tills DU helt plötsligt gjorde ett inlägg om att du tyckte vi va lite väl frenetiska!

Sen har väl diskussionen pågått lite nu och då när ngn svarat dej etc.. Men kom inte o säg att ngn snackat skit om dej i denna tråd,det va du som öppnade den diskussionen från början!?

Jag vet att du hängde här innan dit MA,men som ngn skrivit,varför göra det om du nu hyser sånt agg och absolut inte tror på sådant "vi håller på med"?

Vi ska självklart respektera din åsikt och du vår! Många har "lyckats" med att få "rätt" kön o vad gäller din syster så kan hon haft äl ngt senare än hon trott och vissa råd anser att man ska ha sex efter äl för flicka,så det är inte så märkligt!

Tusen gånger har typ alla skrivit att SJÄLVKLART kommer vi älska en pojke exakt lika mkt! Men det verkar inte gå in......... 
    Kolla in ett inlägg från Mina som hon heter där nämner hon mitt namn så kanske det klarnar vad jag pratar om,

Jag säger inte att det är fel, men jag tycker det är överdrivet att tro på allt det där att tex tranbär ska hjälpa att få ett visst kön eller att dricka det eller ha sex i den ställningen istället för att bara vara glada och tacksamma att ni faktiskt har förmågan att bli gravida till skillnad mot en massa barnlösa kvinnor.
    Längtar...11 månaders kamp,MA 7+1 22/5-10. Nu försök 15 totalt, när blir det min tur?
  • Miffi

Fin magbild Skrållan Ska själv ta magbild men har glömt bort det...

• Elsans
    skrållan1978 skrev 2010-08-02 22:00:23 följande:
    Hittade en från förra veckan men jag tycker faktiskt den vuxit sen dess med=) ska ta kort o visa i morrn, men lägger ut färra veckans magbild sålänge=))) vad tros, pojkmage eller flickmage? ni som e duktiga på sånt?
    Ojojoj, vilken fin mage! Längtar ännu mer tills det är min tur nu! Jag är absolut inte duktig på sånt men den ser ut som min mage gjorde när jag var gravid så jag tror tjej,

Är det någon här inne som planerar fortfarande eller är alla gravida?
  • skrållan1978

Elsans: tack=) o tack för gissningen! Tror det är rätt många som fortf försöker bli gravida faktiskt, du får ropa till lite härinne, det kanske funkar=)

• JePaLuLi
    skrållan1978 skrev 2010-08-02 22:00:23 följande:

HIttade den här tråden och eftersom jag faktiskt brukar gissa rätt på magar så ger jag mig på en chansning på en flicka
    Det är spännande att läsa om era försök!
    Jag har själv två prinsar och vet inte alls vad jag "vill ha" nästa gång. Jag trivs väldigt bra som pojkmamma, men det vore så klart skoj med en flicka också.

Lycka till allihop!
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Lucas & Linus ♥ღ¸.?°¯)★
  • skrållan1978

välkommen hit jennyopatrik, och tack för gissningen=) ska bli kul o se om du har rätt även denna gången då=)))

Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke