Vi som försöker att få en flicka eller en pojke
Vi som försöker göra en pojke eller flicka del 5
Vi som försöker göra en pojke eller flicka del 5
Nej, du har inte gnällt om just att skaffa ett visst kön i andra trådar. Du har skrivit i en annan tråd som jag har läst att man ska vara tacksam över att kunna få barn öht när tråden handlade om planering. Att man planerar kön innebär inte att man inte är tacksam.
Att folk har skrivit om dig i denhär tråden innan hade jag ingen aning om, jag kom precis hit, förstås är det inte ok.
Så. Nu tänker jag inte diskutera detta med dig mer utan skriva om det tråden faktiskt handlar om för uppenbarligen kommer vi ingenstans och jag vill inte paja tråden.
Mina: Skulle vilja ha en förklaring.
Jag skrev inte OM dig. Jag skrev TILL dig.
Tänker somsagt inte diskutera med dig längre utan vill skriva om det tråden handlar om nu.
hej allihopa=) hur står det till? här e det bra, magen växer o idag fick jag snällt inse att mina byxor e för små=/ växer mkt nu o dom gör ont när jag väl trilskat mig på dom=) så får väl köpa nya=) Är i v 28 nu o liten därinne sparkar runt som aldrig förr, i bland tror jag han/hon ska sparka sig ut med ena foten, mkt skum känsla=)
Andfådd, o trött o orken finns inte riktigt med längre=) Börjar längta sjukt mkt efter mitt lilla knyte nu, vill pussa o gosa o myyyysa med bebis=)
Stor kram till er alla härinne! love ya!
Håller med skrållan, jag känner igen mig får inte på mig mina byxor längre jag heller. Lillan sparkar mycket ,helst på min urinblåsa Vilket känns sådär. Fick ett virariat nu som sträcker sig under hösten, så det känns ju bra att inte bara gå hemma. 50% så det räcker för mig nu. Mycket som skall köpas
Syskonvagn, skötbädd mm
Är så lycklig med mitt liv