Vi som försöker att få en flicka eller en pojke
Vi som försöker göra en pojke eller flicka del 5
Vi som försöker göra en pojke eller flicka del 5
Hej alla. Har inte kollat internet på flera veckor. Hoppas allt är bra med er! Skrållan- håller tummarna jättehårt för er! Själv går jag in i v 26 på Måndag och jag börjar bli stor nu. Har en annanform på gravidmagem denna gång-är liksom rundare och bredare. Men mår fortfarande bra..peppar peppar.. Kramar till alla
hej alla. Besöket på förlossningen blev en lång dag men bebis och jag mår bra. Blödningen visade sig bero på livmodertappen och inte alls moderkakan som jag trodde.. det är mao livmodertappen som är rejält påverkad, och hade dessutom förkortats från 4 cm till 2,5 cm på bara 1 vecka... har sträng order att vila, inte bära/lyfta/stressa o inte ha sex på ett tag... Har gått in i v 28 nu o magen växer för fullt, bebisen sparkar hejvilt och är aktiv. Nu hoppas jag att jag slipper fler besök på förlossningen, dit vill jag inte förrän i oktober när det är dags=)
Skönt att det gick bra för dig skrållan
telma, nä dom gjorde bara vaginalt UL för o kolla livdertappen, såg en skymt av bebisens huvud bara=)*ler* så nää ingen bild på bebisen=)
hehe ja jag känner ju samma jag, visst jag har fått 2 döttrar tidigare men har ändå 4 pojkar o dom 2 sista barnen är 2 pojkar på raken, så lite samma känsla"-det blir en kille till"=)