Vi som försöker att få en flicka eller en pojke
Vi som försöker göra en pojke eller flicka del 5
Vi som försöker göra en pojke eller flicka del 5
Tycker att det blivit dålig stämning i tråden
Jag fattar inte varför man ens vill vara i en tråd om man inte respekterar poängen av tråden.
Det är ju inte så att vi ska ta bort eller älska våra barn mindre för att man önskade ett visst kön.
Detta är ju bara en kul grej, man får dom barn man ska ha så är det men för det måste man ju få önska.
Jag är jättestolt över mina två pojkar och skulle inte byta dom för något i världen, och att vi nu ska få en flicka är ju bara en bonus...
Nej väntan på en liten, lägg ner eller gå till ett forum som passar dig och dina värderingar.
På väg mot syskon: Hohooo, bara en dag kvar till RUL!!! Så spännande, hoppas att de ser könet!! Superfin mage!
Elsans, lycka till med bebisverkstaden. Vi försöker inte ännu men ska öppna bebisverkstaden i januari så jag läser denna tråden med spänning under tiden :) Jag har två pojkar sen innan så det vore kul att försöka sig på flickbak och se om teorin stämmer, båda mina pojkar var gjorda på äl-dagen.
Påvägmotsyskon, wow vilken fin gravidmage!! Jag vågar inte gissa mig på kön eftersom jag så dålig på det där men det kan nog mycket väl vara en liten flicka chansen är ju 50/50 :) Lycka till på ditt ultraljud :)
Angående väntan på en liten så är det väll bäst bara att ignorera henne? Det är ju ganska så tydligt att hon bara är här för att starta dålig stämning i tråden och tycker det är kul när det bits på kroken.
är det inte 50/50? :S
Tack! Du har absolut rätt, fattar inte att jag gick in i fällan igen fast jag vet att hon gör såhär i varenda tråd hon är i. Ska ignorera nu!
Va skönt att tråden är påväg att bli vad den var dvs ett vattenhål utan moralpekningar och påhopp
V 16 nu och det känns som evigheter till RUL längtar. Blev lite påhoppad idag av två stora gravida damer känns lite fel att kalla dem då de inte var av den uppfostrade sorten. Iaf de störde sig på att jag hade på mig mammabyxor fast min mage inte är större än en v 20 mage. Värst av allt var att hon hade sparkdräkt på sig och rökte som en borstbindare men men det var väl värre att jag med min lilla mage hade resår runt midjan
Njut av solen alla!