Vi som försöker att få en flicka eller en pojke
Vi som försöker göra en pojke eller flicka del 5
Vi som försöker göra en pojke eller flicka del 5
Miffi: jag vet hur det känns=( Du är inte ensam i o känna sådär. vi är inne på 4 försöket nu o jag har bim om 3 dgr, känns rätt hopplöst o denna månaden har ja inte ens ett enda symptom på graviditet, inte ens ngn pms??? känns meningslöst att ens testa för jag vet redan nu det kommer att bli neg och så blir mn sådär jätteledsen o sen kommer mensen. Jag hoppas vi alla får + nu, hur länge har ni försökt?
hittade er men ni hade glömt 5 an uppe vid överskriften.
Jag har försökt i 1 år nu men det känns tufft att man inte blir gravid någongång, så jag vet hur det är oxå att mensen kommer varje månad och man blir lika besviken men hoppas ni får ert plus snart..
hittade er men ni hade glömt 5 an uppe vid överskriften.
Jag har försökt i 1 år nu men det känns tufft att man inte blir gravid någongång, så jag vet hur det är oxå att mensen kommer varje månad och man blir lika besviken men hoppas ni får ert plus snart..
Har oxå hittat hit
Var och tog blodprovet igår inför KUB. Fick se min lilla böna igen som var 4 cm..... lilla hjärtat slog fint och de daterade till 10+6. Själv tror jag mer på 10+2 eftersom jag kollade med ÄL-stickor och är rätt säker på när jag hade ÄL. Eller det kanske inte har med ÄL att göra utan hur snabbt ägget fäster? Nån som vet?
kan ha o göra med när ägget fäster, e ju allt mellan 5-10 dgr=)
hej alla, miffi du startade den nya tråden samtdigt som jag men jag håller till här jag med nu framöver. Jag hoppas på ett pluss till er alla snart,
Kram
fniss...jag måste vara liiite seg i hjärnan..tog mig två dgr att htta hit..fniss*