Inlägg från: Lilla Fjun |Visa alla inlägg
  • Lilla Fjun

Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

Har oxå hittat hit

Var och tog blodprovet igår inför KUB. Fick se min lilla böna igen som var 4 cm..... lilla hjärtat slog fint och de daterade till 10+6. Själv tror jag mer på 10+2 eftersom jag kollade med ÄL-stickor och är rätt säker på när jag hade ÄL. Eller det kanske inte har med ÄL att göra utan hur snabbt ägget fäster? Nån som vet?

• Lilla Fjun

Vi hade ju bestämt oss för att inte göra köns-UL denna gången men nu har vi börjat prata om det ändå. Vi får väl se hur vi gör, det är ju många veckor kvar tills dess

• Lilla Fjun
    lajm skrev 2010-02-17 16:03:43 följande:
    Jag hittade till er i slutet av förra tråden och hoppas jag får hänga med här också. Nu ska här bakas flicka . Är på dag 3 nu och om några dagar är det dags att "Börja öva" he he.. För man ska väl sexa ofta för flicka? Har också köpt hem tranbärstabletter och undrar om man ska ta dem hela cykeln eller bara fram till ÄL? Någon som vet?
    Du kan sluta ågon dag efter ÄL när du är säker på att ägget kan vara befruktat om det gått vägen.
  • Lilla Fjun
    skrållan1978 skrev 2010-02-19 09:21:52 följande:
    rimi: japp lovar meddela såfort jag testat mig=) vet inte om jag vågar testa idag=)))
    Testa för guds skull kvinna!! Vi är nyfikna
  • Lilla Fjun
    Valkyrian1 skrev 2010-02-22 11:33:40 följande:
    Skriver lite snabbt innan vi åker till busfabriken. Hon som gjorde såg könet. Först och främst var bebisen som en 38 veckors bebis. Bebisen vägde ca 3100. så inte såå för stor ännu. Sen såg hon en pung!!!! Så vi väntar en POJKE. Men man törs ju inte tro 100 % på det.// Kram
    OJ!!! Stort Grattis Superkul!!
  • Lilla Fjun
    LindaLampa skrev 2010-02-23 10:56:41 följande:
    Är det fler här som tänker göra köns-UL? Vore ju så himla spännande att se om det blev det ni försökte baka ! Annars måste ni lova att återkomma när bebben är ute Vad är det man ska ha under sängen när man bakar tjej, enligt skrock? Inte för att jag tror på det det allra minsta, men varför inte lägga dit nåt ändå
    Vi har inte bestämt oss. Gjorde det med ettan
  • Lilla Fjun

Jag ska göra KUB-test imorgon. Ska bli kul att få se den lilla/e igen men lite orolig inför resultatet....

• Lilla Fjun

Varit på KUB nu och fick bra resultat Så skönt! Vet att det visserligen bara är en sannorlikhetsberäkning och bara säger hur stor risken är men det känns bra ändå och kul att få se den lille/a som inte ville ligga still utan vevade runt hela tiden.

Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke