Inlägg från: Lilla Fjun |Visa alla inlägg
  • Lilla Fjun

Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

Skrållan1978: OJ inte en susning om vad det är för kön, jag är så kass på UL-bilder men ska bli spännande att höra vad de säger när du går på RUL!!

• Lilla Fjun
    CoolaSuperMamsen skrev 2010-05-10 08:12:52 följande:
    åhh va spänande men så svårt att se vad det kan vara jag trodde ju vi vänta en tjej när vi vänta kille tjejerna såg ut som ett korvbröd tup men sedan när vi kolla nästa gång från sidan så såg man ju att det stack ut en grej men det va en gosse vi inte fick behålla. Men vad lika de kan se ut där nere föressten kollade in länken och såg att man kunde beställa naturläkemedel för att gynna antingen om man vill ha pojk eller flicka någon som testat dessa preparat? nyfiken.
    Vad var det för länk?
  • Lilla Fjun
    skrållan1978 skrev 2010-05-11 20:33:14 följande:
    MCH: vad kuuuul, jag ska på RUL om 3 veckor, då får vi veta vad somgömmer sig i magen=)vad tror du att det blir??? har du gjort ngt ul nu innan?
    Har gjort RUL men här berättar de inte könet tyvär utan man får gå privat och kolla efter v 26.
    Tittade som en galning när hon mätte lårbenet men kunde inte se någon snopp (men det kunde jag å andra sidan inte med min son heller) så det betyder ju inget
  • Lilla Fjun
    skrållan1978 skrev 2010-05-13 12:19:23 följande:
    hej hörrni: nu måste jag fråga om ngn vet hur pass doktor selbing är(anders selbing) Jag mailade honom i går o frågade ang könsknöle, trodde aldrig jag skulle få svar, MEN nu nyss när ja kollade mailen så har han svaratpå dom 2 bilderna jag skickat honom så svarar han,  att det till 90% är en FLICKA???????????????? HUR duktig är han????? jisses, vill veta allt om honom nu, hihihi ngn som vet om han brukar ha mkt fel??coola supermamsen: www.ingender.com
    OJ, häftigt att han ville svara!
  • Lilla Fjun

Nej lägga 400 spänn på Intelligender skulle jag aldrig göra när ett riktigt Köns-UL här kostar 500 :- och är MYCKET säkrare.

• Lilla Fjun

Jag åt två tranbärstabletter på morgonen och en på kvällen och plussade Sen om det är en tjej eller inte - det vet vi ju inte ännu

• Lilla Fjun
    Miffi skrev 2010-05-17 18:39:07 följande:
    Någon som testat ringtest? Jag gjorde det under förra veckan tre ggr med samma resultat så jag hoppas ju nu att det stämmer. Så här fick jag:Flicka ,pojke ,pojke ,flickaDen första vet jag ju inte eftersom det var en abort men dom två andra har ju stämt. Så nu får vi se om det blir en flicka Tycker det är skumt att det blir samma resultat alla gångerna.
    En kompis till mig gjorde det på mig för några veckor sedan och det blev pojke-pojke (har en liten kille så första stämmer).
    Sedan höll de på häromdagen på jobbet och en kollega till mig gjorde det på mig och då blev det pojke-flicka
    Så inte samma resultat här.....
  • Lilla Fjun
    Miffi skrev 2010-05-18 17:00:29 följande:
    Idag var jag på kub ul och det visade låg risk vilket var skönt att höra. Sedan frågade vi om könet men det är för tidigt sa hon. Men jag tittade ivrigt och tyckte att jag såg en "gaffel" (Flickkönet) men jag är inte säker. Jag såg iallafall inget som stod uppåt så vi får se 2/7 blir det rutinul och då får vi veta könet.Hur orkar man vänta, fick ingen bild heller
    Skönt att KUB gick bra. Vi ska olla kön 11 juni. Känns som en evighet dit.....
Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke