Vi som försöker att få en flicka eller en pojke
Vi som försöker göra en pojke eller flicka del 5
Vi som försöker göra en pojke eller flicka del 5
VAAALLLL....e det sant, GUD va roligt stort stort Grattis till den kommande pojken!!!!
Spring iväg och köp en söt blå body eller sparkdräkt, för visst ska du tro på bm ord..
Hoppas jag också får uppleva detta....Kram Kram
Nä men vad koolt!!! Här låter man bli datorn på ett par dagar och kommer tillbaka till två nya plus och en pojke hos Valkyrian1. Plötsligt händer det....
Superdupergrattis skrållan1978, Dioriaa och Valkyrian1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag blir alldeles rörd... =o)
Tjejer, glöm nu inte att uppdatera listan: www.familjeliv.se/Forum-1-32/m50157808.html
Annars kliar det i mina fingrar att göra det!
Nu har vi kommit hem, efter en dag på busfabriken. Tack alla, ni är såå snälla!!!! Ja, känslan är helt sjuk. Hon var ganska säker på sin sak. Jag frågade lite fiint efter ett tag om hon inte kunde se könet när hon höll på;), jo, om jag tittar efter, sa hon då:) Efter en jättekort stund sa hon, - Där, en pung!!!! Ni väntar en pojke. Va???? Jag bara gapade. Hon hade visst zoomat in pungen, men det minns jag inte ens
. Jag började ju gråta....Sen sa jag ju till henne, efter chocken lagt sig, att det kanske man får ta med en nypa salt?! Ja, det ska man ju alltid göra, sa hon. Men hon var ganska säker, sa hon. Hon hade sett pungen redan i början, långt innan jag frågat. Nåt är det som hänger där, sa hon sen. Men alltså, jag fattar det inte. Efter 5 tjejer....Såklart att jag skulle blivit lika glad om hon sett en tjej, men detta är helt otroligt, Visar det sig att hon sett fel, så är det helt ok. Jag vet att de kan se fel, men troligtvis inte
. Imorgon är det någon som kommer, inte bara gå och dra ialla underbara blåa kläder, utan även köpa....Haha, skulle det visa sig vara en tös, så kan man ju alltid sälja kläderna sen. Får se när han(helt sjukt att skriva han oxå) kommer att komma. Han vägde redan 3100 g, som en 38 veckors bebis, som jag skrev tidigare. Ska göra om UL igen om 2-3 veckor, men i den staden som jag ska föda i, och då görs även en gynbedömning. Åhh, svävar på moln just nu
!!!!
telma64: usch, det lät inge vidare. Hoppas ryggen blir bättre:( Fyy, vad hemskt.
//Kram
Tack snälla ni :) Bf blir 2 november enligt fl's uträkning :) :)
valkyrian, nu har jag tid att skriva mer, var på jobbet när jag gratuelerade innan. Jag är verkligen glad för er skull, en pojke, det måste kännas overkligt efter 5 tjejer, hur reagerade din man försten?
Jo och nu vill jag veta exakt hur ni "gjorde" denna pojke, sexa ni samma dag som äl testet visade utslag, hur lång tid efter, gjorde ni nåt dagen därpå, ställning, diet osv, förlåt att jags täller så många frågor, du får låta bli att svara om du inte vill, men eftersom jag också längtar efter en pojke vill jag kolla av om vi körde samma "recept". börjar känna att det finns hopp för oss med nu när ni fått reda på att det är en pojke...Kram