Vi som försöker att få en flicka eller en pojke
Vi som försöker göra en pojke eller flicka del 5
Vi som försöker göra en pojke eller flicka del 5
hoppas alla här inne får sina efterlängtade barn med "rätt" kön, om man nu får säga det här utan att någon tar illa vid sig, själv väntar jag på att ryggen ska gå om och att mensen ska komma så jag får min Äl, äter starka tabletter nu så nu är det inte lämpligt att bli gravid eller vara gravid heller för den delen
Varit på KUB nu och fick bra resultat Så skönt! Vet att det visserligen bara är en sannorlikhetsberäkning och bara säger hur stor risken är men det känns bra ändå och kul att få se den lille/a som inte ville ligga still utan vevade runt hela tiden.
Är alla ni som gått på KUB över 35? Räknar de på året man är född eller när man har sin födelsedag? Hörde att det var mycket dyrare om man e under 35. Och jag fyller 35 i år...
Jag har t ex alltid erbjudits KUB/NUPP och de två tidigare graviditeterna var jag under 35. Ingen skillnad i pris heller. Men, det verkar skilja sig inte bara på vilket län man bor i, utan även vilken mvc man går till.
jag har aldrig gjort något test med mina barn, jag fyllde 35 innan första flickan, 36 med andra flickan, båda är friska i dag och busar och leker.men det kanske beror på vilken kommun man tillhör och hur de prioriterar med den kostnaden