Vi som försöker att få en flicka eller en pojke
Vi som försöker göra en pojke eller flicka del 5
Vi som försöker göra en pojke eller flicka del 5
Härliga nyheter Valkyrian och ha så kul på stan. Det finns himla mycket fina och tuffa killkläder också så det är roligt att shoppa.
Valkyrian: Underbart!!! Ett jättestort grattis till dig! Jag bara ryser Grattis grattis!!! Kram!
Är det fler här som tänker göra köns-UL? Vore ju så himla spännande att se om det blev det ni försökte baka ! Annars måste ni lova att återkomma när bebben är ute
Vad är det man ska ha under sängen när man bakar tjej, enligt skrock? Inte för att jag tror på det det allra minsta, men varför inte lägga dit nåt ändå
För skojs skull gjorde jag ringtestet nyss. Någon som gjort det? I mitt fall pendlande ringen!!!! Vad betyder det???? Kan noll. Vet att det oxå är skrock, men vad annars ska man ängna dagarna åt? :) Idag var jag och köpte pojkkläder. Var vääldigt tveksam först, men insåg att liite törs man ju köpa. Som sagt, går att sälja sen:) Men vilket utbud. Suck. Insåg att jag varit bortskämd med töskläder. Hittade inte alls mycket. Men kanske är begränsat för nyfödda, kanske blir större utbud sen:)// Kram
Pendel betyder pojke så där är du rätt på det.
Du har helt rätt i att utbudet med pojkkläder är klart mycket torftigare än flickkläder. Det är väl OK när de är bebisar, men när de blir lite större så är det väldigt mycket kamouflagefärgade byxor och Spindelmannentröjor. Suck.... Kunde det åtminstone inte finnas lite färgglada dinosaurier? Går man in på flickavdelningen å andra sidan så är det mesta überflickigt så det är svårt att köpa "flickkläder" till pojkar. Fram för mer barnkläder som funkar till både tjejer och killar. Gärna i glada färger!