• rimi

Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

hej alla, miffi du startade den nya tråden samtdigt som jag men jag håller till här jag med nu framöver. Jag hoppas på ett pluss till er alla snart,
    Kram

• rimi
    jennyfer skrev 2010-02-17 09:14:39 följande:
    Aha, så  det är här ni är! Tyckte att det var lite tyst i tråden och det var inte förrän jag fick hjälp på traven av rimi som jag hittade hit.Rimi, jag hittade den här före din. Kan du lägga in en blänkare i din tråd (som jag fortfarande inte har hittat) om att vi håller till här? Eller om det är fler som har hittat dit så kanske vi ska flytta dit?
    jennyfer, jag tror de flesta har hittat hit så vi  håller oss till den här tråden...{#lang_emotions_laughing}
  • rimi
    Valkyrian1 skrev 2010-02-17 09:28:33 följande:
    Jag hittade oxå denna tråd och en till som Rimi gjort. Men nu är jag här iallefall. Ska på TillväxtUL på Tis, självklart är jag orolig för att bebben är stor, har bakomliggande historia om stora barn, men sen kan jag inte sluta tänka att OM man skulle våga fråga om de kan se könet. Vet, bara 1 månad kvar, men är såå grymt nyfiken nu. Vill veta kön, så man kan shoppa kläder. Trött på neutrala kläder, som jag inte ens behöver köpa, har överfullt i lådan till bebisen redan. Usch, vilka ytliga problem. // Kram
    val..om jag vore du skulle jag nog kolla, det är ju så nära nu och egentligen så vet vi ju alla att könet egentligen inte spelar nån roll även om man kan önska ett visst kön. Trots att du har så mycket baby kläder så skulle det vara så kul för dig att iallafall få köpa ett nytt platt...i blått !!!

Lova att tala om vad du bestämde dig för /Kram{#lang_emotions_smile}
  • rimi
    skrållan1978 skrev 2010-02-17 20:28:33 följande:
    fyy nu känner jag mig sådär jättebesviken redan, fast jag inte ens nått bim, men e jobbiga dagar nu, i väntan på en mens som man absolut inte vill se.... går på toa o kollar stup i ett. Ena stunden går hoppet om + upp o jag känner mig glad, andra sekunden känner man bara" näää nu kommer mensen när som helst"Har ju ställt in mig på mens denna månaden, men vet att jag kommer bli grymt ledsen ändå  när den kommer, fyyyy vill bara sova nu o vakna typ på bim+2 UTAN mens o ett plus på testet, tääänk om det kunde bli så.....................
    jag vet att det är svårt att låta bli att tänka på mensen, särskilt då du blivit besviken tidiagre men försök att låta bli, ju mer du tänker på det desto värre blir det...försök tänka positivt och sysselsätta dig med en massa och vips är är det Bim pluss ett par dagar, och har mensen kommit till dess,då är det bara att ta nya tag. Vi får iallafall vara glada för att det är roligt att "göra" barn...Lycka till !!
  • rimi
    skrållan1978 skrev 2010-02-19 09:11:48 följande:
     idag har jag bim=) ingen mensvärk än o känns inte so mens på väg just nu iaf, men mensvärkn har ju kommit o gått lite som den vill denna veckan...=/ har iaf vart uppe o kissat i natt ngt som jag aldrig annars göra, ALDRIG. började i går att ja tyckte ja kissa ofta på dan o när ja i natt var uppe 3 ggr för o kissa då började iaf ett litet hopp tändas hos mig=))) är sjukt hungrig hela tiden o tempen ligger idag på stadiga 37,5. hur går det för er andra??Miffi: trist att mensen kom=((
    Håller tummarna skrållan, och så positiva tankar !!
  • rimi
    skrållan1978 skrev 2010-02-19 20:07:00 följande:
    tänkte meddela er alla att jag fick +++++++++++++++ nyss=) trodde inte mina ögon=) om allt går bra blir det en oktoberbisse=) har inte fattat det ännu=)
    Skållllaaannn....GRATTIS !!! VA KUL, då har vi bf ungefär samtidigt, va glad jag blir för din skull, kram{#lang_emotions_laughing}
  • rimi
    skrållan1978 skrev 2010-02-20 15:32:16 följande:
    rimi, japp vad har du får bf??? jag fick 31 oktober=)))
    Jag har 8 okt,,,då kan vi följas åt, Kul!
  • rimi

För oss tog det också på andra försöket för att baka pojke och jag andvände mig av ägglossningstest. får se om det blir en pojke denna gång, det skulle vara jättekul efter 2 prinsessor.

LukasoViktorsMamma skrev 2010-02-22 07:59:55 följande:
    Jag har ca 26 okt, kul, vi är ganska många som har i sep o okt! D blir skoj!Och du rimi du har ju chans att få en bebis med födelsedatum 10-10-10.....
    haha ja just det, det hade jag inte tänkt på...{#lang_emotions_smile} Gjorde du "allt" siom man skulle nu inför flickbaket, hur länge innan äl myste ni, vet du exakt?
  • rimi
    Valkyrian1 skrev 2010-02-22 09:54:22 följande:
    Hej på er!!!! Lite ändrade planer, ska på tillväxtUL idag istället. Håll tummarna nu att bebben INTE är för stoor och att de kan/vill se kön. Uppdaterar er sen om de såg nåt. Direkt efter UL ska vi till busfabriken, så det blir väl framåt kvällen.// Kram
    spännande.....skriv så fort du hinner, jag håller tummarna för att ni får redan på det och för pojke !!
  • rimi
    Miffi skrev 2010-02-21 17:49:20 följande:
    Jag vill också plussa Känns som min kropp tycker att vi inte ska ha fler barn...Men men hoppas nästa månad då
    som jag skrev till skrållan då hon var lite nere över att det inte tog sig, det är bara att försöka på nytt och ha framför allt positiva tankar, försök att inte vara stressad och tänka bebisbak mitt i allt, tänkt på att vara i nuet....Det kommer ta sig för dig del också snart, jag håller tummarna /Kram{#lang_emotions_wink}
Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke