• Miffi

Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

Vi som försöker göra en pojke eller flicka del 5

Då var det dags att fortsätta i den här tråden.
    Här samlas vi som var med i den förra tråden men även nya planerare som försöker oss på konsten att göra en liten flicka eller en pojke.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-15 21:36
    TJEJ:
    Miffi
    ljubav
    dojence
    sirendes
    Jennyfer
    Älsklingsadam
    MCH
    Strumpan77
    LukasochViktorsMamma
    minagosebarn

POJKE
    Rödros
    telma64
    Valkyrian1 (Bf 22 Mars)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-19 23:03
    här kan ni se vem som "bakar" tjej eller kille och vilka som plussat :)
    www.familjeliv.se/Forum-1-32/m50157808.html
    ♥Liam & Oliver♥
  • Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke
  • Lilla Fjun
    lajm skrev 2010-02-17 16:03:43 följande:
    Jag hittade till er i slutet av förra tråden och hoppas jag får hänga med här också. Nu ska här bakas flicka . Är på dag 3 nu och om några dagar är det dags att "Börja öva" he he.. För man ska väl sexa ofta för flicka? Har också köpt hem tranbärstabletter och undrar om man ska ta dem hela cykeln eller bara fram till ÄL? Någon som vet?
    Du kan sluta ågon dag efter ÄL när du är säker på att ägget kan vara befruktat om det gått vägen.
  • Miffi

Idag kom mensen precis på bim Nu ska vi sexa varannan dag så vi inte missar Och så blir det bisolvon eftersom jag har mycket flytningar i vanliga fall så är det inte så lätt för dom knubbiga tjejsimmarna att ta sig fram.
    Så nu laddar jag

• freakout
    LukasoViktorsMamma skrev 2010-02-18 06:10:12 följande:
    Här va ni, tyckte det var lite tunnt med inlägg på tråden  Det är ju värsta skräcken om man inte hittade er...
    haha..håller med..fick nästan halvpanik innan jag hittade hit!
     Vadå beroende? {#lang_emotions_wink}
  • skrållan1978

idag har jag bim=)

ingen mensvärk än o känns inte so mens på väg just nu iaf, men mensvärkn har ju kommit o gått lite som den vill denna veckan...=/ har iaf vart uppe o kissat i natt ngt som jag aldrig annars göra, ALDRIG. började i går att ja tyckte ja kissa ofta på dan o när ja i natt var uppe 3 ggr för o kissa då började iaf ett litet hopp tändas hos mig=))) är sjukt hungrig hela tiden o tempen ligger idag på stadiga 37,5. hur går det för er andra??
    Miffi: trist att mensen kom=((

• rimi
    skrållan1978 skrev 2010-02-19 09:11:48 följande:
     idag har jag bim=) ingen mensvärk än o känns inte so mens på väg just nu iaf, men mensvärkn har ju kommit o gått lite som den vill denna veckan...=/ har iaf vart uppe o kissat i natt ngt som jag aldrig annars göra, ALDRIG. började i går att ja tyckte ja kissa ofta på dan o när ja i natt var uppe 3 ggr för o kissa då började iaf ett litet hopp tändas hos mig=))) är sjukt hungrig hela tiden o tempen ligger idag på stadiga 37,5. hur går det för er andra??Miffi: trist att mensen kom=((
    Håller tummarna skrållan, och så positiva tankar !!
  • skrållan1978

rimi: japp lovar meddela såfort jag testat mig=) vet inte om jag vågar testa idag=)))

• Miffi
    skrållan1978 skrev 2010-02-19 09:11:48 följande:
     idag har jag bim=) ingen mensvärk än o känns inte so mens på väg just nu iaf, men mensvärkn har ju kommit o gått lite som den vill denna veckan...=/ har iaf vart uppe o kissat i natt ngt som jag aldrig annars göra, ALDRIG. började i går att ja tyckte ja kissa ofta på dan o när ja i natt var uppe 3 ggr för o kissa då började iaf ett litet hopp tändas hos mig=))) är sjukt hungrig hela tiden o tempen ligger idag på stadiga 37,5. hur går det för er andra??Miffi: trist att mensen kom=((
    Ja det är trist men bra att veta att mensen nu är regelbunden iallafall.
    Håller tummarna för dig
  • skrållan1978

tack miffi=)ja skönt när det blir regelbundet=)

• telma64
    skrållan1978 skrev 2010-02-19 13:26:51 följande:
    tack miffi=)ja skönt när det blir regelbundet=)
    är du inte nyfiken på om det blivit något eftersom du är på BIM? hade aldrig klarat att hålla mig om jag inte fått min mens på BIM dagen
  • Valkyrian1
    telma64 skrev 2010-02-19 15:34:11 följande:
    är du inte nyfiken på om det blivit något eftersom du är på BIM? hade aldrig klarat att hålla mig om jag inte fått min mens på BIM dagen
    Samma här{#lang_emotions_laughing}, men så är jag ju oxå en testmissbrukare{#lang_emotions_dreamer}
    Tjejligan -96, -98, -99, -02 & -08. Bf 22/3-10(tjej till?)
Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke