• Miffi

Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

Vi som försöker göra en pojke eller flicka del 5

Då var det dags att fortsätta i den här tråden.
    Här samlas vi som var med i den förra tråden men även nya planerare som försöker oss på konsten att göra en liten flicka eller en pojke.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-15 21:36
    TJEJ:
    Miffi
    ljubav
    dojence
    sirendes
    Jennyfer
    Älsklingsadam
    MCH
    Strumpan77
    LukasochViktorsMamma
    minagosebarn

POJKE
    Rödros
    telma64
    Valkyrian1 (Bf 22 Mars)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-19 23:03
    här kan ni se vem som "bakar" tjej eller kille och vilka som plussat :)
    www.familjeliv.se/Forum-1-32/m50157808.html
    ♥Liam & Oliver♥
  • Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke
  • skrållan1978

fyy nu känner jag mig sådär jättebesviken redan, fast jag inte ens nått bim, men e jobbiga dagar nu, i väntan på en mens som man absolut inte vill se.... går på toa o kollar stup i ett. Ena stunden går hoppet om + upp o jag känner mig glad, andra sekunden känner man bara" näää nu kommer mensen när som helst"

Har ju ställt in mig på mens denna månaden, men vet att jag kommer bli grymt ledsen ändå  när den kommer, fyyyy vill bara sova nu o vakna typ på bim+2 UTAN mens o ett plus på testet, tääänk om det kunde bli så.....................

• rimi
    Valkyrian1 skrev 2010-02-17 09:28:33 följande:
    Jag hittade oxå denna tråd och en till som Rimi gjort. Men nu är jag här iallefall. Ska på TillväxtUL på Tis, självklart är jag orolig för att bebben är stor, har bakomliggande historia om stora barn, men sen kan jag inte sluta tänka att OM man skulle våga fråga om de kan se könet. Vet, bara 1 månad kvar, men är såå grymt nyfiken nu. Vill veta kön, så man kan shoppa kläder. Trött på neutrala kläder, som jag inte ens behöver köpa, har överfullt i lådan till bebisen redan. Usch, vilka ytliga problem. // Kram
    val..om jag vore du skulle jag nog kolla, det är ju så nära nu och egentligen så vet vi ju alla att könet egentligen inte spelar nån roll även om man kan önska ett visst kön. Trots att du har så mycket baby kläder så skulle det vara så kul för dig att iallafall få köpa ett nytt platt...i blått !!!

Lova att tala om vad du bestämde dig för /Kram{#lang_emotions_smile}
  • rimi
    skrållan1978 skrev 2010-02-17 20:28:33 följande:
    fyy nu känner jag mig sådär jättebesviken redan, fast jag inte ens nått bim, men e jobbiga dagar nu, i väntan på en mens som man absolut inte vill se.... går på toa o kollar stup i ett. Ena stunden går hoppet om + upp o jag känner mig glad, andra sekunden känner man bara" näää nu kommer mensen när som helst"Har ju ställt in mig på mens denna månaden, men vet att jag kommer bli grymt ledsen ändå  när den kommer, fyyyy vill bara sova nu o vakna typ på bim+2 UTAN mens o ett plus på testet, tääänk om det kunde bli så.....................
    jag vet att det är svårt att låta bli att tänka på mensen, särskilt då du blivit besviken tidiagre men försök att låta bli, ju mer du tänker på det desto värre blir det...försök tänka positivt och sysselsätta dig med en massa och vips är är det Bim pluss ett par dagar, och har mensen kommit till dess,då är det bara att ta nya tag. Vi får iallafall vara glada för att det är roligt att "göra" barn...Lycka till !!
  • jennyfer
    lajm skrev 2010-02-17 16:03:43 följande:
    Jag hittade till er i slutet av förra tråden och hoppas jag får hänga med här också. Nu ska här bakas flicka . Är på dag 3 nu och om några dagar är det dags att "Börja öva" he he.. För man ska väl sexa ofta för flicka? Har också köpt hem tranbärstabletter och undrar om man ska ta dem hela cykeln eller bara fram till ÄL? Någon som vet?
    Fortsätt med dem ett par dagar extra. Det är lika bra att hålla pH't nere tills ägget är befruktat.
  • Valkyrian1

Jag ska absolut meddela er när vi vet könet, såklart{#lang_emotions_dreamer}. Men problemet är OM de tänker berätta. Frågade faktiskt sist när jag väntade dotter, men nån suris menade på att nu var det inte det jag var här för....Nej nej, ok!!!! Jag ska absolut fråga dem på Tis om de ser nåt, men får väl känna av personen som ska göra det. Jag menar, vad kan det göra om jag får reda på könet nu???? De tror väl inte att folk göra abort så här sent, herregud!!!! Är det en tös till behöver jag inte shoppa mer, tro mig, vi har MASSOR av rosa plagg och klänningar{#lang_emotions_laughing}, men visar det sig att det är en pojk, ojoj....Då måste jag shoppa(älskar att shoppa{#lang_emotions_embarassed}). Jag menar, så länge bebisen ser ut att må bra där inne, så tycker inte jag att de ska neka mig, men det är jag det{#lang_emotions_yell}.

Tjejligan -96, -98, -99, -02 & -08. Bf 22/3-10(tjej till?)
  • lajm
    jennyfer skrev 2010-02-17 21:11:53 följande:
    Fortsätt med dem ett par dagar extra. Det är lika bra att hålla pH't nere tills ägget är befruktat.
    Tack snälla för svar. Då ska jag börja ta dem nu och fortsätta tills några dagar efter ÄL.
  • Miffi

Kunde inte hålla mig utan testade igår på eftermiddagen. Minus såklart Har bim den 19/2 så det är nog bara att invänta mensen för min del.....
    Lycka till er andra

• LukasoViktorsMamma

Här va ni, tyckte det var lite tunnt med inlägg på tråden {#lang_emotions_wink} 

Det är ju värsta skräcken om man inte hittade er...

• Miffi
    LukasoViktorsMamma skrev 2010-02-18 06:10:12 följande:
    Här va ni, tyckte det var lite tunnt med inlägg på tråden  Det är ju värsta skräcken om man inte hittade er...
    Varmt välkommen
  • skrållan1978

hihi ja den här troden är viktig=)

Bim-1 idag o ingen mens äb, inga direkata menstecken o absolut inga gravtecken, tror nog mensen e här i morrn senast...

Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke