• Miffi

Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

Vi som försöker göra en pojke eller flicka del 5

Då var det dags att fortsätta i den här tråden.
    Här samlas vi som var med i den förra tråden men även nya planerare som försöker oss på konsten att göra en liten flicka eller en pojke.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-15 21:36
    TJEJ:
    Miffi
    ljubav
    dojence
    sirendes
    Jennyfer
    Älsklingsadam
    MCH
    Strumpan77
    LukasochViktorsMamma
    minagosebarn

POJKE
    Rödros
    telma64
    Valkyrian1 (Bf 22 Mars)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-19 23:03
    här kan ni se vem som "bakar" tjej eller kille och vilka som plussat :)
    www.familjeliv.se/Forum-1-32/m50157808.html
    ♥Liam & Oliver♥
  • Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke
  • Miffi
    Känns som det aldrig blir våran tur att bli gravid Hoppas hoppas men det känns som mensen kommer snart.
  • Miffi
    skrållan1978 skrev 2010-02-16 08:56:16 följande:
    Miffi: jag vet hur det känns=( Du är inte ensam i o känna sådär.  vi är inne på 4 försöket nu o jag har bim om 3 dgr, känns rätt hopplöst  o denna månaden har ja inte ens ett enda symptom på graviditet, inte ens ngn pms??? känns meningslöst att ens testa för jag vet redan nu det kommer att bli neg och så blir mn sådär jätteledsen o sen kommer mensen. Jag hoppas vi alla får + nu, hur länge har ni försökt?
    Vi är inne på försök 11, känns som en hel evighet. Ja vi får väl hoppas att det är våran tur snart
  • Miffi
    rimi skrev 2010-02-16 21:10:06 följande:
    hej alla, miffi du startade den nya tråden samtdigt som jag men jag håller till här jag med nu framöver. Jag hoppas på ett pluss till er alla snart,Kram
    Ok vad bra att alla samlas igen
  • Miffi

Jag vet iallafall att jag spricka av nyfikenhet ,så jag ska kolla kön när/om jag blir gravid
    Är på bim-3 idag men jag vågar inte testa utan väntar och ser om mens urslingen kommer

♥Liam & Oliver♥
  • Miffi

Kunde inte hålla mig utan testade igår på eftermiddagen. Minus såklart Har bim den 19/2 så det är nog bara att invänta mensen för min del.....
    Lycka till er andra

• Miffi
    LukasoViktorsMamma skrev 2010-02-18 06:10:12 följande:
    Här va ni, tyckte det var lite tunnt med inlägg på tråden  Det är ju värsta skräcken om man inte hittade er...
    Varmt välkommen
  • Miffi

Idag kom mensen precis på bim Nu ska vi sexa varannan dag så vi inte missar Och så blir det bisolvon eftersom jag har mycket flytningar i vanliga fall så är det inte så lätt för dom knubbiga tjejsimmarna att ta sig fram.
    Så nu laddar jag

• Miffi
    skrållan1978 skrev 2010-02-19 09:11:48 följande:
     idag har jag bim=) ingen mensvärk än o känns inte so mens på väg just nu iaf, men mensvärkn har ju kommit o gått lite som den vill denna veckan...=/ har iaf vart uppe o kissat i natt ngt som jag aldrig annars göra, ALDRIG. började i går att ja tyckte ja kissa ofta på dan o när ja i natt var uppe 3 ggr för o kissa då började iaf ett litet hopp tändas hos mig=))) är sjukt hungrig hela tiden o tempen ligger idag på stadiga 37,5. hur går det för er andra??Miffi: trist att mensen kom=((
    Ja det är trist men bra att veta att mensen nu är regelbunden iallafall.
    Håller tummarna för dig
Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke