• Miffi

Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

na96gen skrev 2010-06-18 16:54:21 följande:
    Jag har nu plussat helt otroligt
    Tog några månader men imorse så blev det Plus
    Känner mig dubbel då jag ätit pencillin denna månaden... så jag är orolig....
    Grattis till plusset Snart är alla i tråden gravida.
  • Miffi

Nu är det inte länge kvar innan ul, bara 11 dagar

Hoppas så på att bebben vill visa upp sig från sin "bästa" sida

• Miffi
    Klaraah skrev 2010-06-21 19:22:35 följande:
    Vet hur det är Miffi, men plötsligt så sitter man bara där i väntrummet. Körde ni tjejmetod?
    Både ja och nej det var väl meningen så men det blev nog lite nära inpå äl Så vi får se, just nu sitter jag och hoppas på statestiken. 75% får olika kön på sina tre barn och 14% får samma (pojkar). Men snart vet vi
  • Miffi

Grattis till flickorna Så skönt att allt såg bra ut. Själv börjar jag bli lite otålig, ul om 8 dagar och är lite rädd för om jag blir besviken Vill ju inte känna så utan vill ju vara glad att jag i såfall har tre friska pojkar. Men vi får se. Tror att det går över isåfall.

• Miffi

Tror att det är dax att börja med järntabletter nu, är så yr och illamående hela tiden. Känner mig berusad och det är jag ju inte. 5 dagar kvar till ul så spännande
    Känns mer och mer att det kanske bor en pojke i magen så det blir nog så på ul också.
    Ska man tänka positvit så blir det ju billigare med en pojke till med tanke på alla kläder och sådant.
    Min "spådoms" kompis är ju bergis på att det blir en flicka, vi får se. Ofta är ju magkänslan rätt.

Förstår att det inte är så många inne och skriver nu eftersom det är semester och fint väder.
    Ha en underbar dag allihop{#emotions_dlg.flower}

• Miffi

Idag var jag hos min vännina som är "synsk" och kände tydligt engergin av en flicka Hoppas att hon och min äldsta son har rätt. Vill så gärna ha en flicka.
    Är ju snart fredag och då vet vi ju, sambon tror också att det blir en flicka men jag är lite tveksam. Men det är nog bara för att jag inte ska bli besviken.
    Någon som har semester än? Jag har en vecka nu så skönt och ladda batterierna

• Miffi

Idag är det ul Är så nervös över vad dom ska säga...
    Återkommer när vi är hemma igen.

• Miffi
    Det blir en FLICKA! Bm är 99% säker och var mycket nogrann och hon såg ingen snopp och ingen pung utan såg dom tre vita strecken
    Jag är så Lycklig!
    ♥Liam♥Oliver♥En flicka bf 27/11♥
  • Miffi
    PåvägMotSyskon skrev 2010-07-02 15:50:22 följande:
    grattis! Nån speciell tjej-metod mot killarna =)
    Nej ,lite bisolvon och tranbärstab men inget som jag körde med regelbundet. Blev väl en i veckan ungefär och sex hade vi dagarna innan och under äl. Så jag vet inte om det var slumpen eller det lilla som gjode det.
Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke