• Miffi

Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

jennyfer skrev 2010-09-06 13:54:07 följande:
    Hejsan! Kan meddela att i onsdags den 1/9 kom vår lilla PRINS! Han kom på utsatt datum och är världens sötaste, godaste, finaste, gulligaste och underbaraste lilla bebis. Båda storebröderna avgudar honom redan och mamma & pappa kan inte titta sig mätta på underverket!
    Stort grattis till Pojken
  • Miffi
    Klaraah skrev 2010-09-08 16:31:04 följande:
    Jag var på ett extra ultraljud i dag i vecka 31. Har ju sånt kontrollbehov. Allt såg bra ut och den hade fortfarande snippa! Svårt att förstå efter två pojkar. Gick direkt och köpte en rosa skötväska...Nu är det bara två månader kvar. Längtar!
    Jag vill också gå på ett ul och få det bekräftat att det värkligen är en lite tjej i magen. Men jag får väl härda ut är ju bara 11 veckor kvar
  • Miffi

Jippi nu har man gått in i v30, kan inte fatta vart tiden tagit vägen Längtar efter att få hålla och snosa på lillan nu. Fast hon får stanna kvar en liten stund till ,jag ska till ullared först och fixa lite grejer

• Miffi

Tiden segar sig fram för mig också Har mycket jobb och pluggande nu men man lägntar ju efter lillan. Är ju i v31 nu så det börjar blir tungt men vill inte gå hem riktigt än.

• Miffi

Idag är det precis 2 månader kvar innan lillan kommer, känns helt overkligt att snart vara tre barnsmamma
    Hur går det för er andra? Själv jobbar jag fortfarande och mår jättebra. Hoppas att jag får fortsätta med att må bra. Ska jobba tre veckor till innan jag går hemma med hp.
    Är nu i v32

• Miffi
    Pilgrimmen skrev 2010-09-30 21:32:33 följande:

Haha ja här har det blivit ganska så tyst =)

Försöker att baka en lita tjej även om jag innerstinne inte tror det kommer funka. Är nog en pojkmamma. Haha men shit va avundsjuk jag är på dom som får en av varje
    För nu har man ju lixom testat på en pojk. Jag är verkligen livrädd för att bli besviken om jag får en pojk till Livrädd!!

När jag fick reda på att jag väntade min andra son så blev jag förstås lite besviken först men ju närmare förlossningen man kom så gick det över. När han väl föddes så var han ju ändå den underbaraste lilla bebis jag sett. Tror att dom flesta går igen en sådan fas.
    Nu väntar jag ju vårat tredje barn som enligt ul ska bli en flicka ,och det hoppas jag ju också
  • Miffi
    skrållan1978 skrev 2010-10-05 07:55:11 följande:
    morrn alla. Tänkte fråga er om ngn har erf av blodig slemmis o hur länge det tagis från den släppt tills bebisen kommit???? I natt när jag var på toa så såg ja hela trosan va full med brunrött blodigt slem, o kom ännumer när ja torkade mig. Har fortsatt sen dess o blöder lite nu med, mest blod o inte så mkt slem. Inget vatten eller så vad jag sett. Har lite sd o lite mensvärkar men inga värkar eller så. Har ju 23 dgr till bf?? hur länge dröjde det för er när ni fick såhär???? blev lite nervös nu=)))

ska ringa mvc kl 9 o be att få komma dit på koll tänkte jag
    Jag hade blodig slemmis med första sonen och han är född 7 timmar senare Hoppas att du snart får snosa bebis. Lycka till!
  • Miffi
    skrållan1978 skrev 2010-10-07 07:15:38 följande:
    kanske ska tilägga att BM i går kollade mig o jag var 3,5 cm öppen och mjuuk o hon kände barnets huvud, hon konstaterade slempropp gått/gick för fullt*ler* ( då jag haft blodiga slemmisar nu i 2 dgr).
    Lycka till Skrållan
  • Miffi

Hoppas nu att bebisen vill komma. Tråkigt när det väl är på G men inget händer
    Håller tummarna för digBaby

Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke