Inlägg från: xcuseme |Visa alla inlägg
  • xcuseme

Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

vad roligt att du väntar en tjej! skulle också vilja försöka baka en tjej om nån månad :)

• xcuseme

om ni vill veta kön tidigare så finns det ju könstest att köpa :)  men det är ju bara 95 % säkert. man kan ta det redan i vecka 10.

http://www.intelligender.com/intelligender-gender-prediction-test.html

det finns massa klipp där mammor testar detta och på de flesta stämmer det men det finns även personer som det inte stämmer på, kanske en rolig sak att göra om man har råd och vill. priset är i dollar 34.95 och frakt 28 så det blir mellan 450-500 kr tror jag.

• xcuseme
    Miffi skrev 2010-07-13 20:27:49 följande:
    Jag har en vän som testat den och den visade flicka men ut kom en pojke. Så jag skulle inte lita på den tror att ett ul är säkrare
    okej,, det är ju bara 95 % också, vissa får ju fel å vissa rätt, sj har ja inte gjort nån och är inte gravid heller. men vissa stämmer det in på. tänkte bara om man var nyfiken och ta ett i vecka 10 och sedan se på rul om de stämde.
  • xcuseme
    ÄlsklingsAdam skrev 2010-07-13 23:42:36 följande:
    Det har gjorts trådar om det testet här på fl med omröstningar,det visade sig att Ca 50% fick rätt o 50% fel! Alltså = samma som i det naturliga urvalet av kön som föds..

Och alltså väldigt opålitligt! Man kan lika gärna gissa..

Miffi;säger hon 99% är hon VÄLDIGT säker!Hon skulle aldrig säga så annars. då skulle hon säga att hon inte va säker... 
    okej, då är det ju inte säkert i huvud taget jue, dåligt att dom gör ett sånt test då när det är 50/50 % men då vet jag, hade tänkte köpa ett sånt själv nån gång i framtiden. men då ska ja strunta i det :)
Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke