Vi som försöker att få en flicka eller en pojke
Vi som försöker göra en pojke eller flicka del 5
Vi som försöker göra en pojke eller flicka del 5
Klaraah - Jag har två underbara pojkar och är nu gravid igen, jag ska ta reda på könet när det blir ul 2/7 och är det en flicka är det ett under. För jag tror inte att jag kan få flickor känns som min kropp säger att nejdu det blir det inget av med...
Fast det är klart att mirakel händer ju.
Längtar så att få reda på vad det blir......
Här blev det en lillebror trots tjejbak. Konstigt nog är jag inte särskilt besviken. Trodde jag skulle bli det men konstaterar nu mest att "ok - lillebror" . Framförallt är det roligt att nu veta vad det blir så man kan släppa alla spekulationer.
Grattis MCH!!!! Förstår att du kan känna lättnad också! Man går och är rädd för att bli besviken och orolig för hur man ska ta det. Skönt att det är över. Hoppas du kan koppla av och njuta av graviditeten nu. Jag återkommer efter rul på onsdag. Tredje kille? = )
Påvägmotsyskon - det finns alltid möjlighet till tjej. Kollar lite på en amerikansk sajt och där skrivs om olika metoder, som att köra max 3 dagar innan - medan andra skriver om att det handlar mer om ph. Sur - blir tjej. Så man kanske borde kört tranbärstabletter...
MCH - hade du en eller flera killar innan?
men vilket pucko ja är. ja skriver att ja skrivit detta i en annan tråd. JAHA, tråden ovanför mitt inlägg eller vad :S
ja skyller att ja nyss kommit upp efter att ha målat me roller på en betongvägg, = drygt & minne som en guldfisk. Jaja där kan ni läsa iaf =)